4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik koop vaak tops/vesten/jurken die je kan wikkelen. Dan kan ik met voeden de knoop evt. nog wat losser doen zodat ik de stof wat beter opzij kan schuiven. Bij Costes hebben ze vaak wel leuke wikkeljurkjes. Of even bij Vinted speuren 馃

茅茅n jaar geleden

Slim, wikkeltops en -jurken! Ik ga meestal voor knoopjes. Zowel blouses als jurkjes. Soms een voedingstop van H&M eronder. Af en toe ga ik ook voor een jurk met een rits achter, waar ik makkelijk een arm uit kan halen. Maar dat die ik dan met name als ik op werk moet kolven of thuis voeden. Niet als ik buiten de deur voedt. Missen jullie ook sommige oude kledingstukken die je nu eigenlijk niet aan kan? :(

茅茅n jaar geleden

Alles met een v hals doet het goed hier. Of kleding dat gewoon wel wil rekken, dan trek ik het naar beneden. Mijn handigste jurken zijn van de h&m en hema. Lange jurken met ceintuur en v hals.

茅茅n jaar geleden

Hier ook vooral rekbare stof of wikkelshirts/jurkjes, daar draag ik dan een voedingshemd onder (noppies en esprit). Eerder keek ik ook naar shirts met knoopjes, maar die zijn niet altijd te openen 馃檲 (fijn van die knoopjes voor de sier 馃槄) Ik heb het wel een beetje los kunnen laten dat ik favo dingen niet meer draag. Het enige waar ik nog moeite mee heb is dat ik nu in volledige pyjama slaap omdat ik er nog geregeld uit moet 鈥榮 nachts (eerder alleen in een pyjama hemdje) 馃槄