4 Reacties

7 maanden geleden

Mijn zoon is 8 weken en m'n dochter 2. Als hij in de nacht honger heeft is her standje brandalarm, hier ook een gehorig huis en had verwacht dat m'n dochter wakker zou worden. Maar tot op heden is dat nog geen enkele nacht gebeurd ondanks dat het flink gehorig is hier. Mijn dochter is wel een goede slaper, dus 19 uur naar bed en 07 uur weer wakker. Dit doet zij nu haar broertje er is nog steeds dus we hoeven er gelukkig maar voor 1 kind uit in de nacht :)

7 maanden geleden

Mijn ene zoon is ook 2 en de ander 7 maanden. De oudste is altijd al een hele slechte slaper geweest en word dus ook direct wakker als z'n broertje begint te huilen (zowel snachts als overdag). Wij hebben dan ook op verschillende verdiepingen geslapen en ik slaap nu sinds een week weer in m'n eigen bed. De jongste slaapt nu eindelijk goed in z'n bed en de oudste komt snachts bij ons. Dan slaapt hij veel vaster. Wij gaan dus echt voor de manier waarop we de meeste slaap krijgen ookal is dat de eerste maanden nogal ongezellig geweest. Vond de eerste maanden wel echt pittig (jongste was een huilbaby) maar nu komt echt de rust terug in huis. Ik ben nog steeds iedere dag super blij dat we ze zo kort op elkaar hebben mogen krijgen ❤️

7 maanden geleden

Hier 2 meiden van ruim 2 en net 1. De eerste nacht was het dra-ma. Ze huilde elkaar wakker, de jongste omdat ze honger had oid en de oudste (zij was toen 13,5maand) omdat ze er niks van begreep en ineens alles thuis anders was. Mijn man en ik zeiden die eerste nacht nog tegen elkaar ‘nou als dit zo blijft het komende jaar gaan we het nog zwaar krijgen’. Maar de tweede nacht was het eigenlijk alweer goed, oudste sliep weer als voorheen en is verder nooit echt wakker meer geworden van haar zusje. Komt echt allemaal goed!

7 maanden geleden

Wij hebben ook een enorm gehorig huis. Eerste 2 nachten waren onrustig. Niet gek, veel indrukken voor de oudste en zelf moet je ook nogal wennen aan alles. En daarna ging het eigenlijk vanzelf.