11 Reacties

4 jaar geleden

Ik zorg ervoor dat ze in de schaduw zit en smeer haar in met zonnebrand voor baby鈥檚. Hebben ze tegen ons van dag 1 gezegd om haar in te smeren zelfs als ze in de schaduw zit

4 jaar geleden

Zonnebrand (voor baby's spf 50), zonnehoedje en tarp of parasol, baby 100% in de schaduw. Ik heb ook nog een uvpakje, maar die heb ik vooral voor als we buiten gaan zwemmen

4 jaar geleden

Wij leggen ons zoontje in het camping bedje in de schaduw! Hij zit op het moment ook in een sprongetje dus wilt ook graag bij ons in de buurt zijn haha. Ik heb hem niet ingesmeerd met zonnebrand maar dat was in de schaduw gelukkig ook niet nodig馃き

4 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties al!! Enne hoe kleden jullie de ukkies? Al in tshirts? Zonder broekjes? Ik merk dat ik echt zoekende ben op het moment

4 jaar geleden

Reactie op Mamma99

Wij leggen ons zoontje in het camping bedje in de schaduw! Hij zit op het m ...
Kleine tip van iemand die direct verbrand, zonnebrand is ook in de schaduw nodig 馃槉

4 jaar geleden

Ik doe de kleine in de kinderwagenbak mee naar buiten, zo kan hij toch lekker liggen in de schaduw bij mij in de buurt

4 jaar geleden

De parasol uit en insmeren met factor 50 voor baby's. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn met de zon. Als hij wel in de zon zit hebben we een hoedje, factor 50 en baby zonnebril.

4 jaar geleden

Reactie op MissCE

Bedankt voor jullie reacties al!! Enne hoe kleden jullie de ukkies? Al in ...
Ik vind dat ook lastig, mij is verteld, een laagje meer dan jij zelf aan zou doen op dat moment. Mijn zoon lijkt mijn warmtegenen te hebben (ik heb het ALTIJD warm 馃槄) dus vind het ook lastig te bepalen wat prettig voor hem is haha

4 jaar geleden

Ik zet haar vaak in de schaduw, maar wij hebben veel bomen en een koel tuinhuisje. Ik smeer haar wel in en heb ook een Dooky voor de kinderwagen. Ik gebruik soms zonnebril en hoedje als ze toch meer in de zon komt

4 jaar geleden

Wij hebben op Cura莽ao gewoond en onze tweede zoon is daar geboren. We leefden altijd buiten. Als ze klein zijn in de schaduw houden. Van de kraamzorg aldaar geleerd om ze 10 minuten per dag lekker in het zonnetje te hebben (natuurlijk niet op het heetst van de dag). Zo krijgen ze de vit D binnen en hoefde ik niet te druppelen. Ik heb nauwelijks zonnebrand gebruikt en het was toch een roodharig kindje met hele lichte huid en veel sproeten. Nooit verbrand in de schaduw 馃槄

4 jaar geleden

Ik heb bij de action een strandtentje gekocht... dan is er en schaduw en uit de wind. Kleedje erin met daarop verschoningskussen en dan de kleine erop. Vindt ze prima. Als de grond straks warmer is kan ze ook gewoon op het kleed maar vind dat nu nog te fris