20 Reacties

4 jaar geleden

Heel herkenbaar, ik neem van de tuinen iets tegen maagzuur in en als ik dat s’avonds nog neem na het avondeten, kom ik meestal de nacht wel door: niet de pittig eten is wel belangrijk ook

4 jaar geleden

Ik herken dit helaas:( sinds ik rennie suikervrij neem (op advies gynaecoloog en totaal niet schadelijk voor de baby) is het direct weer weg en kan ik verder slapen:)

4 jaar geleden

Weet je zo hoe dat heet?

4 jaar geleden

Dit heb ik 2x per nacht! Ik slaap met een strip rennie’s onder m’n kussen, dan neem ik er 1 en binnen 30 sec is het weer weg.

4 jaar geleden

Reactie op Bianca222

Ik herken dit helaas:( sinds ik rennie suikervrij neem (op advies gynaecolo ...
Top, ga ik dat even proberen:)

4 jaar geleden

Top, thanks!

4 jaar geleden

Ik heb dit met name als ik suiker eet savonds. Ga er standaard wel 1x per nacht uit om een glaasje melk te drinken. Dat helpt bij min goed om het het een stuk minder te maken, in ieder geval genoeg om weer verder te slapen :)

4 jaar geleden

Melk, ik heb er ook enorm last van. En melk helpt echt heel goed

4 jaar geleden

Ik heb omeprazol van de huisarts gekregen en heb er geen last meer van

4 jaar geleden

Stripje rennies suikervrij naast je bed leggen. (En overal met je meeslepen) ik heb sinds 16 weken iedere dag en nacht last van maagzuur. Krijg het zelfs van een kopje thee of een peer bijvoorbeeld. 🤣

4 jaar geleden

Stripje rennies suikervrij naast je bed leggen. (En overal met je meeslepen ...
Ik raad je dan echt omeprazol aan!! Ik had het ook dag en nacht tot spugen aan toe. Had eerst rennies en die hielpen gelijk ma na een uur ofso kreeg ik t weer. Ik neem nu sochtends op een lege maag 1 tablet en savonds voor t slapen gaan. (Wel de 10 mg nemen als je er 2 neemt per dag) En na een dag dit nemen, was vrijdag begonnen, is me maagzuur nu nog geen een keer terug gekomen. Het is zoveel makkelijker nu! Dingen eten en de nachten door komen

4 jaar geleden

Rennies, Antagel kan je bij de apotheek halen zonder recept en anders omeprazol. Laatste zou ik wel pas doen als je de hele dag door er last van hebt! Anders red je het zeker met Antagel al 😊 als je dat voor het slapen in neemt’

4 jaar geleden

Rennies! En verloskundige zei dat je hierin niet te zuinig hoeft te zijn omdat de periode kort is dat je ze veelvuldig gebruikt. Ik had er elke nacht last van, ging eruit. Glaasje water en rennies. Het is wat het is.. ze is nu mooi ingedaald, dus minder maagzuur..

4 jaar geleden

Ik kreeg gister de tip van ex-kraamzorgster, lepeltje baking soda met wat water. Vies en zout maar zou wel direct helpen. Nog niet nodig gehad gelukkig.

4 jaar geleden

Antagel voor het slapen!!

4 jaar geleden

Rennie hielp bij mij niet meer. Dus omeprazol 40 mg en nog komt het er doorheen. Vanille vla helpt ook. Gewoon een slokje uit het pak. En dan op een avond 4x slokje.

4 jaar geleden

Ik heb een paar dagen omeprazol van de Kruidvat geslikt en het lijkt wel gereset! Lifesaver voor mij ♥️

4 jaar geleden

Reactie op SSC

Ik heb een paar dagen omeprazol van de Kruidvat geslikt en het lijkt wel ge ...
Deze! Echt life saving pilletjes inderdaad 👌🏻🙂

4 jaar geleden

Mijn man heeft vandaag rennies gehaald, dus ik ben benieuwd! En anders zal ik antagel of omeprazol proberen. Bedankt voor de tips!