48 Reacties

4 jaar geleden

Mijn vriend moest zijn gezicht wassen en tanden poetsen (al had hij dat al gedaan) omdat ik hem opeens naar kruidnagel vond stinken 🤷🏾‍♀️

4 jaar geleden

Hier ook, en dit eigenlijk al van in het begin 😔 word op het moment echt zot van mezelf, voel me echt rusteloos door dat ik altijd zo misselijk ben en niet weet wat helpt

4 jaar geleden

Reactie op Katty09

Hier ook, en dit eigenlijk al van in het begin 😔 word op het moment echt z ...
Bij mij helpt stukjes watermeloen of ander fruit, misschien iets om te proberen.

4 jaar geleden

Ik vind mijn dochtertje stinken.. word echt misselijk van haar geur. Ik vind dat echt heeeeel erg 😳 Ik heb anderen gevraagd of ze haar ook vinden ruiken (ik wilde haar al vaker in bad doen), maar ik ben toch echt de enige. Verschrikkelijk, eerst vond ik haar juist heerlijk ruiken 😢

4 jaar geleden

Ik heb de koelkast schoongemaakt en zelfs daarna vond ik hem stinken! En bijna al het verwarmde eten inderdaad, heb ook een bepaald gerecht wat ik nu niet meer maak. Bij de gedachte alleen al voel ik me misselijk worden 😂

4 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde 🙈🙊 Ik ben ook constant misselijk....

4 jaar geleden

omg precies dat! Parfum van mn man vind ik ook echt stinken opeens 😂 en geurstokjes heb ik allemaal weggepleurd😂

4 jaar geleden

Sneakers!! Ik kan de geur niet verdragen. Dus de schoenenkast kan ook echt niet open 😂

4 jaar geleden

Hier heb ik net hetzelfde voor. Ik ben nu 9 weken zwanger en sinds een week of 4 ben ik supermisselijk en alles stinkt. Van mijn vriend zijn parfum ga ik helemaal over mijn nek. Ik hoop echt dat dit gevoel over een paar weken wat minder gaat worden. Hier heb ik wel navalit pilletjes gekregen tegen de misselijkheid.

4 jaar geleden

Ik vind ook momenteel werkelijk alles stinken. En dan vooral mijn vriend als ie terugkomt van een dag hard werken.. met name de combinatie van werkzweet en vrijdagmiddagborrel is niet te doen! Hij moet echt tanden poetsen en douchen voordat ie in mn buurt mag komen. En dan opletten dat ie ook weer niet teveel douchegel gebruikt, want ja, ook dát stinkt.. 🙈 Gelukkig kunnen we er wel samen om lachen 🤣

4 jaar geleden

Blegh, álles stinkt inderdaad. Ik heb normaal gesproken al een sterk reukvermogen, maar nu is het echt op tilt gewoon. De biertjes die m'n man in het weekend drinkt 🤢 Of de vaatwasser met vuile vaat, niet te doen gewoon. Vanmorgen al kokhalzend de handzeep van de badkamer weggegooid en vervangen voor andere, voor zo lang ik deze wel kan handelen. Want tijdens mijn eerste zwangerschap moest ik ongeveer elke 2 weken op zoek naar nieuwe handzeep die niet "stonk" 😂

4 jaar geleden

Hier ook,ik werk in de zorg en kan ook niks meer verdragen..sta soms bijna te kokhalzen 🤣echt niet best...

4 jaar geleden

Reactie op 1987s

Hier ook,ik werk in de zorg en kan ook niks meer verdragen..sta soms bijna ...
Herkenbaar! Vooral de ochtenden zijn pittig. Ik heb gelukkig bijna vakantie 😄

4 jaar geleden

Ik ruik zelfs die vieze vliegjes 😂

4 jaar geleden

Ook last van 😅 en kokhalzen a volonté daardoor

4 jaar geleden

haha herkenbaar! We waren op vakantie in Zeeland, ALLES stonk naar vis(en zee). Hele dag misselijk. Mijn favoriete zeep is nu heel vies. Ik werk in de zorg maar daar nog geen last van dat ik het overdreven vies vind 🤞

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, ik raak zo misselijk opeens van de geur van kip en of vlees kan het ook niet meer eten

4 jaar geleden

Kraanwater.. ik kan t niet meer verdragen. Waar ik ook kom, overal stinkt het

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. Elke ochtend als ik naar beneden kom vind ik het stinken in huis terwijl mijn man niets ruikt. Als mijn man vervolgens nog een winegum heeft gegeten en mij een kus wil geven daarna kan ik die winegum geur echt niet hebben:)

4 jaar geleden

Etensgeuren 🤢 zeker bijvoorbeeld restjes van de vorige dag die dan in de koelkast staan. Om te kotsen!!