48 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind mijn dochtertje stinken.. word echt misselijk van haar geur. Ik vind dat echt heeeeel erg 😳
Ik heb anderen gevraagd of ze haar ook vinden ruiken (ik wilde haar al vaker in bad doen), maar ik ben toch echt de enige.
Verschrikkelijk, eerst vond ik haar juist heerlijk ruiken 😢
4 jaar geleden
Ik heb de koelkast schoongemaakt en zelfs daarna vond ik hem stinken! En bijna al het verwarmde eten inderdaad, heb ook een bepaald gerecht wat ik nu niet meer maak. Bij de gedachte alleen al voel ik me misselijk worden 😂
4 jaar geleden
Hier heb ik net hetzelfde voor. Ik ben nu 9 weken zwanger en sinds een week of 4 ben ik supermisselijk en alles stinkt. Van mijn vriend zijn parfum ga ik helemaal over mijn nek. Ik hoop echt dat dit gevoel over een paar weken wat minder gaat worden. Hier heb ik wel navalit pilletjes gekregen tegen de misselijkheid.
4 jaar geleden
Ik vind ook momenteel werkelijk alles stinken. En dan vooral mijn vriend als ie terugkomt van een dag hard werken.. met name de combinatie van werkzweet en vrijdagmiddagborrel is niet te doen! Hij moet echt tanden poetsen en douchen voordat ie in mn buurt mag komen. En dan opletten dat ie ook weer niet teveel douchegel gebruikt, want ja, ook dát stinkt.. 🙈
Gelukkig kunnen we er wel samen om lachen 🤣
4 jaar geleden
Blegh, álles stinkt inderdaad. Ik heb normaal gesproken al een sterk reukvermogen, maar nu is het echt op tilt gewoon.
De biertjes die m'n man in het weekend drinkt 🤢
Of de vaatwasser met vuile vaat, niet te doen gewoon.
Vanmorgen al kokhalzend de handzeep van de badkamer weggegooid en vervangen voor andere, voor zo lang ik deze wel kan handelen. Want tijdens mijn eerste zwangerschap moest ik ongeveer elke 2 weken op zoek naar nieuwe handzeep die niet "stonk" 😂
4 jaar geleden
Reactie op 1987s
Hier ook,ik werk in de zorg en kan ook niks meer verdragen..sta soms bijna ...
Herkenbaar! Vooral de ochtenden zijn pittig. Ik heb gelukkig bijna vakantie 😄
4 jaar geleden
Kraanwater.. ik kan t niet meer verdragen. Waar ik ook kom, overal stinkt het