101 Reacties

3 jaar geleden

Dat is lang:) ik 14 februari tot 6 juni

3 jaar geleden

6 februari t/m 29 mei. Neem dan nog een weekje vakantie er achteraan zodat ik ook nog vrij ben met mijn eigen verjaardag.

3 jaar geleden

Ik zit al sinds begin september in de ziektewet, maar heb verlof tot 17 mei.

3 jaar geleden

Ik heb 10 februari tot 2 juni verlof. 4 weken voor de uitgerekende datum en dan 16 weken lang.

3 jaar geleden

16 februari (6wk van tevoren) en dan tm 22 juni. Ik krijg namelijk de voorjaarsvakantie en meivakantie terug. Dan 2 wk werken en dan zomervakantie.

3 jaar geleden

Ik zit al thuis van 23 augustus. Bevallingsdatum is 23 maart. Dan ben ik 13 weken in bevallingsverlof en dan neem ik nog 2 maand ouderschapsverlof. Afhankelijk of ik te vroeg bevalt of later beval, neem ik dan nog enkele dagen verlof om officieel terug op 1 september te starten.

3 jaar geleden

21 feb tot 30mei heb ik verlof en van school tot september

3 jaar geleden

Als ik het red ga ik 2-2-22 met verlof tot 1-7-22. Maar ws ga ik eerder (tweeling)

3 jaar geleden

8 januari

3 jaar geleden

28 februari tot 27 juni hier. In blijf tot de week voor uitgerekende datum werken, of toch proberen 🙈

3 jaar geleden

1 februari tot 24 mei, maar plak er waarschijnlijk nog wel 1 of 2 weken vakantie aan vast

3 jaar geleden

Ik werk 50 procent. In december ga ik in de ziektewet, ivm zwaar werk en tweeling zwangerschap. Begin juni weer beginnen met werken.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

18 feb t/m 9 juni en tot 30 juni ga ik sowieso vakantie opnemen. Had nog veel vakantie uren staan.

3 jaar geleden

Probeer zo lang mogelijk door te werken, als het lukt midden februari 😬

3 jaar geleden

Reactie op 1987s

Ik werk 50 procent. In december ga ik in de ziektewet, ivm zwaar werk en tw ...
Ik heb precies het zelfde, ook zwanger van twins. Heb 30 nov mijn laatste dag voor mijn ziektewet.

3 jaar geleden

in principe 3 feb. tot 25 mei en dan nog vakantie tot 1 juni...Maar ik wacht nog steeds op bericht over de 28 weken regeling

3 jaar geleden

Reactie op PlaneeTJE

in principe 3 feb. tot 25 mei en dan nog vakantie tot 1 juni...Maar ik wach ...
Geldt dat voor elke branche? Kan er alleen iets over vinden in de zorg of kinderopvang..

3 jaar geleden

Reactie op Diannedejong

Ik heb precies het zelfde, ook zwanger van twins. Heb 30 nov mijn laatste d ...
Ook door zwaar werk?

3 jaar geleden

Reactie op cvanbuiten

Geldt dat voor elke branche? Kan er alleen iets over vinden in de zorg of k ...
ik werk in de zorg! kleinschalig wonen dementie