24 Reacties

7 maanden geleden

Wij vonden vorig jaar auto vakantie en in buitenland best wel aanpoten met zo’n kleintje. Dit jaar blijven we lekker thuis en gaan we gezellig veel ondernemen in de omgeving 😊

7 maanden geleden

Wij hebben besloten om voor t eerst te gaan vliegen met de kleine. Hij vind vliegtuigen helemaL het einde. Wij zijn zelf niet zo van de auto vakanties dus was de keuze makkelijk voor ons

7 maanden geleden

Net als vorig jaar terug een vliegvakantie!

7 maanden geleden

Wij gaan op autovakantie. Voor je kindje maakt het geen bal uit waar je bent. Een verre reis gaan we wel ooit nog doen, maar pas wanneer ze snappen wat vliegen (en het vele wachten) inhoudt, en ze ook herinneringen houden aan die vakantie

7 maanden geleden

Wij hebben dit jaar een vouwwagen gekocht en gaan voor het eerst kamperen met onze zoon... ongeveer een uur van ons huis af zodat als het helemaal niks is we gewoon lekker naar huis kunnen om te slapen..het leek mij in ieder geval heerlijk voor hem lekker hele dag buiten met de charme van in een tent slapen, maar goed zoals zo veel dingen kan dit ook wel eens heel anders uitpakken dan ik had bedacht dus daarom nog even lekker dicht bij huis.

7 maanden geleden

Wij blijven in de zomer thuis. Zijn in april in een park in NL geweest en gaan september weer naar een ander park. Vind het te veel gedoe met twee kleintjes en zij zijn net zo blij met een vakantie dichtbij huis 😊

7 maanden geleden

We gaan dit jaar ietsje verder weg (boven in België) maar zijn tot nu toe alle keren (weekendjes + 2 zomers) dichtbij gebleven. Zoontje heeft als kleintje een beetje hekel gehad aan autorijden, dus zorgden we dat we met 1,5 uur op bestemming waren. We zijn fan van CenterParcs/Landal en boeken altijd een huisje op een park waar van alles te doen is. Vorige zomer hebben we wel een paar uitstapjes gedaan, maar we vermaken ons dan meestal gewoon lekker op t park. Dit jaar, zoontje is dan 2j3m, gaan we misschien wel echt een dagje op stap in de vakantie, omdat ie al minder slaapt en er meer aan heeft.

7 maanden geleden

Wij hebben pas een caravan gekocht en gaan dit jaar kamperen in Nederland. 😁

7 maanden geleden

Reactie op YMNL-

Wij hebben pas een caravan gekocht en gaan dit jaar kamperen in Nederland. ...
Oeh dit vind ik een leuke! Wij willen dit ook graag maar vinden het toch best een beetje spannend 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Nadoow

Wij blijven in de zomer thuis. Zijn in april in een park in NL geweest en g ...
Ik denk dat dit ook een beetje voor ons geldt. Blijven denk ik toch nog maar een jaartje lekker dicht bij huis

7 maanden geleden

Wij ook een caravan gekocht en we gaan lekker naar Zuid-Frankrijk. We rijden in 2 of 3 keer. Dat is goed te doen. De andere vakanties (net 3 maanden en met 15 maanden) hadden we nog de vouwwagen en reden we in 2x naar Zuid-Frankrijk. Ik wil zelf perse weg. Heb geen 'vakantie gevoel' als we thuis blijven.

7 maanden geleden

Wij gaan met de kids naar Zwitserland met de auto:)

7 maanden geleden

Lekker met het vliegtuig naar Spanje, auto huren en naar de camping in een huisje! :) Onze dochter vind het vliegtuig prachtig en heeft het er nu al over.

7 maanden geleden

Reactie op Maartje111

Lekker met het vliegtuig naar Spanje, auto huren en naar de camping in een ...
Wat zijn je overwegingen? :)

7 maanden geleden

We twijfelen er over om voor dit jaar al een caravan te kopen en dan lekker ergens in de buurt op een camping te gaan staan. Mocht het dan toch niet goed uitpakken (kids zijn slechte slapers) dan zijn we zo weer thuis.. anderzijds wil ik graag lekker naar de zon maar lijkt me echt een getrek met 2 kinderen onder de 2 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Happymom14

We twijfelen er over om voor dit jaar al een caravan te kopen en dan lekker ...
Is prima te doen hoor! Tenminste dat vonden wij haha, maak het jezelf gemakkelijk

7 maanden geleden

Wij zijn woensdag teruggekomen van een weekje Spanje! Het was de 1ste keer dat we gingen vliegen met onze dochter van 2. En wat deed ze het goed 😍. Het was echt een geweldige vakantie, gaan we zeker vaker doen. In het vliegtuig hadden we een aantal cadeautjes voor haar, dus ze vermaakte zich prima. Bij ons hotel lekker wezen zwemmen, ook lekker op het strand gespeeld, met de bus plaatsjes bezocht (salou/cambrilss/parc Sama), beetje winkelen, nog even spelen. Ze vond alles prima!! En natuurlijk in de avond de mini disco voor de kinderen. Kind gelukkig, papa en mama gelukkig 🤭❤️

7 maanden geleden

Reactie op Hannelore13

Wij gaan op autovakantie. Voor je kindje maakt het geen bal uit waar je b ...
Hier ook! Ik vind vliegen pas de moeite waard als je ook echt de omgeving kunt waarderen. Zo lang vakantie om accommodatie, zwembad, strand enz draaien dan heeft vliegen geen meerwaarde want dat heb je ook op auto-afstand

7 maanden geleden

Reactie op 2eOnderweg

Hier ook! Ik vind vliegen pas de moeite waard als je ook echt de omgeving k ...
Wij hebben beide geprobeerd maar vonden het vliegen toch wel echt top! Spanje, dat is wel op auto afstand maar onze ervaring was dat het autorijden veel meer energie kostte dan een korte vlucht. Heerlijk en onze dochter vond het prachtig!

7 maanden geleden

Reactie op Jeltjeh

Is prima te doen hoor! Tenminste dat vonden wij haha, maak het jezelf gemak ...
We hebben toch een caravan gekocht en gaan deze zomer proef draaien met de kindjes. Heb je nog tips voor ons? Vooral het met z'n 4en in 1 ruimte slapen vind ik spannend aangezien de oudste licht slaapt en de jongste nog niet doorslaapt 🫣