7 Reacties
4 jaar geleden
Och ik voel je helemaal 🙈😂 !! Vandaag begonnen met wasjes draaien. Ik heb gewoon bij alles waar ik over twijfelde op het labeltje gekeken hoe warm het mocht & of het in de droger kan. En ik heb ook alles in kleur gesorteerd (met eigen kleding ben ik daar niet zo moeilijk in😂). Maar zoals jij het gescheiden hebt, heb ik ook gedaan! En hydrofieldoeken heb ik gewoon in de was gegooid & nu in de droger op lichte stand. Op goed geluk 😜
4 jaar geleden
Ik heb zelf een losse droger. En ik gebruik hem eigenlijk alleen voor handdoeken, washandjes, beddengoed. Gewone kleding hang is alsnog op. weet niet hoe dat is met een combinatie machine. Bij deze droger mag ik ook geen wasverzachter gebruiken, omdat de droger daar niet goed tegen kan. maar ik zou altijd lichte kleuren bij elkaar doen, dus idd wit en beige, kleur apart en je kunt zelfs zwart apart wassen. Zelf Was ik wit en kleur aparts en gebruik ik kleuropvangdoekjes in de wasmachine.weet niet hoe dit met een combinatie machine gaat.. veel succes!
4 jaar geleden
Ik heb alles op 60 graden gewassen en in de droger gedaan en op mix gezet. Dan wordt het wat zachter als aan het rek drogen. Soms is het nog wat vochtig en dat laat ik dan drogen. Alles is er goed uit gekomen gelukkig. Maar ik heb alles 2e hands overgenomen dus dat is denk ik anders als dat je iets nieuw wast.
4 jaar geleden
Ik was alles op 40• eerste keren gesorteerd maar later gewoon wit/beige/roze bij elkaar. En een aparte donkere/ kleur was. Wel deed ik uit voorzorg kleurenvangers doekjes erbij de eerste wasjes. Qua droger doe ik alleen hydrofiel, badcapes, sokken. Soms pyjamaatje. Kleertjes hang ik gewoon te drogen. En ik gebruik gewoon normale robijn als wasmiddel. Succes je zal merken dat je makkelijker word hier in.
4 jaar geleden
Ik heb de eerste keer alles per wit/kleur/donker gesorteerd. Alles gewassen op 30graden of alleen gespoeld met koud water met een normaal wasmiddel. Ook de hydrofieldoeken, zou ik niet speciaal met koud water doen. Geen wasverzachter in het begin. Nu zitten er soms ook wel kleertjes van haar bij ons in en dan zit er soms wel een beetje wasverzachter in...
Nu gaat alles in een programma fijne was van 30 of 40graden. Hydrofieldoeken gaan soms.met de bonte was mee (40graden) en soms met de handdoekenwas (60graden).
In principe hang ik alles op, maar als het even snel moet dan gewoon in de droger. Gebeurt niet meteen iets mee.