8 Reacties

4 jaar geleden

Ik had een romper gekocht met I love papa en mutsje, voorleesboek papa ik vind je lief, dit had ik gegeven tijdens ons ontbijt die ik had laten bezorgen. Ook omdat niet zou weten wat te geven, mooi gedichtje in kaart gezet. Was geslaagd

4 jaar geleden

Ik heb voor hem een tshirt laten bedrukken met de tekst: always her hero met een pijl naar links en een rompertje met de tekst: always his little girl met een pijl naar rechts... Vond ie heel leuk. Maar om 'm te laten bedrukken heb ik wel al 2 weken van te voren besteld anders was ie vandaag niet binnen geweest😋 was een geslaagd cadeautje🥰

4 jaar geleden

Ik heb een gepersonaliseerd boekje gekocht en een bijpassende polo bij een polo die mijn man heeft

4 jaar geleden

Gewoon een lekker restaurant geboekt 🥰

4 jaar geleden

Mijn vriend drinkt graag RedBull, dus ik heb eigenlijk als grapje een blikje gekocht en ingepakt 😜 liefde van de man gaat door de maag zeggen ze 🤭

4 jaar geleden

Ik had gister een valentijnsontbijt voor hem gemaakt samen met mijn dochter van 2. Hij mocht uitslapen. Bij dit ontbijt heeft mijn dochter haar zelfgemaakte cadeutje gegeven, waar we smorgens samen nog wat aan geknutseld hebben. En heb ik hem een leren armband gegeven waarop een tekst staat, en de 2 namen van onze kinderen ( hij kan hem pas volgende maand dragen haha, anders kunnen mensen de naam van ons ongeboren zoon lezen ). Owja en een kaart erbij, ik ben erg van de persoonlijke dingen/teksten. In de hoop dat hij het eens terug leest 😊

4 jaar geleden

Morgen gaan we lekker samen uit eten want het restaurant waar we graag naar toe willen is op maandag dicht 😂 en heb me vriend matchende sokken gegeven en een spel voor de PlayStation.

4 jaar geleden

Doen wij niet aan me vriend vind onzin hAha doen Vaderdag en Moederdag gewoon