17 Reacties

4 jaar geleden

Ik vindt het persoonlijk niet mooi voor een meisje

4 jaar geleden

Je moet doen wat je zelf mooi vindt. Op zich leuke naam, maar zou niet onze keus zijn.

4 jaar geleden

Heel leuk!

4 jaar geleden

Ik zie dat je baby ook Robin heet 馃槉 die van ons ook 馃グ

4 jaar geleden

Top ;-) Ik heet ook zo. Alleen irritant dat de meeste mensen het fout uitspreken.

4 jaar geleden

Omdat dit ook soms als jongens naam wordt gebruikt en de schrijfwijze niet altijd duidelijk is voor iedereen zou ik hem persoonlijk niet nemen. Maar zo heeft iedereen een eigen zicht erop. Als je hem leuk vind moet je hem zeker overwegen!

4 jaar geleden

Mijn nichtje heet zo, had zij deze naam niet gekregen dan hadden wij onze dochter misschien wel zo genoemd. Ik vind het ontzettend leuk!

4 jaar geleden

Ik vind het ook een hele leuke naam, wel moet je er tegen kunnen dat veel mensen het zullen uitspreken als djessie. Mijn zoon heeft ook een naam die met een J begint en gewoon met een J wordt uitgesproken, maar 9 van de 10 keer spreken mensen het uit met DJ. Persoonlijk vind ik dat heel irritant 馃檲

4 jaar geleden

Ik vind Jessie super leuk! Vind Jackie ook geweldig, helaas vond mijn vriend het niks 馃槩

4 jaar geleden

Woon je in Nederland of Belgi毛? In Nederland lijkt mij hem heel leuk, in Belgi毛 iets minder. Maar doe vooral waar jullie je goed bij voelen. Bij ons wordt het waarschijnlijk Jeanne, op zn Frans uitgesprokken dus dus eigenlijk Djan.

4 jaar geleden

Heel leuk! Stoere naam

4 jaar geleden

Leuk!!

4 jaar geleden

Leuk, mijn man vind dit ook een geweldige naam. Ik twijfel erover!

4 jaar geleden

Savie888 als jij jessie een mooie naam vind vor je kind moet je dat doen en wat de rest ervan vind jammer dan jullie bepalen toch??

4 jaar geleden

Savie888 als jij jessie een mooie naam vind vor je kind moet je dat doen en ...
Mee eens, iedereen heeft over unisex namen vaak wel een mening 馃槈

4 jaar geleden

Leuk! Mijn zus heet zo 馃グ

4 jaar geleden

Ik vind jessie een leuke naam en zou het ook gewoon uitspreken als Jessie dus zonder d.