12 Reacties
4 maanden geleden
Mijn jongens hebben ook hevige waterpokken gehad. Schrijf direct op wanneer je zoon waterpokken heeft gekregen. Je kan alvast starten met een zemelenbad vul je bad met warm water en doe zemelen in een washandje bind het washandje vast met een elastiekje zodra je het washandje in het water legt komt er een witte substantie vrij dit werkt verzachtend en droogt de waterpokken in. De zemelen zorgen ervoor dat de jeuk vermindert.
Na het badje geen bodylotion gebruiken want daar zit parfum in en dan kan de huid gaan prikken.
MOD
4 maanden geleden
Reactie op Moimisi💕
Mijn jongens hebben ook hevige waterpokken gehad. Schrijf direct op wanneer ...
Maar mag dat dus ook met havermout? Hij had woensdag 1 mega pukkel en 2 dagen later zat die onder dus wanneer is het daadwerkelijk begonnen?.. Ik ben beetje onzeker hier in
4 maanden geleden
Havermout dus! En daarna niet afspoelen maar het havermoutwater wat laten drogen en droogdeppen met hydrofiele doek.
Vervolgens de waterpokken lotion van drsLeenarts
Badje maak je door havermout in een sok te doen, deze dicht te maken bijv mbv elastiek. In bad, het water wordt melkachtig wit
4 maanden geleden
Reactie op V_Donna
Ja ik heb dat vanavond gedaan en daarna ingesmeerd met zinkzalf. Is dit go ...
Ja prima!
4 maanden geleden
Reactie op V_Donna
Ik vindt het zo vies. Als ik me zoon wil verschonen dan klapt er wel ergens ...
Het hoort er helaas bij. Heb je zelf ooit de waterpokken gehad?
4 maanden geleden
Onze dochter heeft het een maandje geleden gehad. Ik was toen nog hoogzwanger dus om alle pukkels zsm te laten uitdrogen deden we haar elke dag in een havermoutbadje en daarmaast dr leenarts waterpokken tegen de jeuk. Hielp enorm goed. We bewaarden het in de koelkast voor extra verkoeling. Ze heeft nu nog enkel littekens
4 maanden geleden
Reactie op V_Donna
Als het goed is wel
Dan hoef je je voor jezelf geen zorgen te maken.
Helaas horen de waterpokken erbij.
Onze beide kinderen hebben het gehad. Ze kunnen er echt even flink ziek van zijn, maar dat wordt na een paar dagen echt beter.
Succes!