4 Reacties
één maand geleden
Die van ons kruipt bij ons in bed 😬 maar willen dit ook gaan aanpakken 😅.
Misschien de wekker qua tijd later zetten? En een fles melk (koud) al bij hem neerzetten zodat ie het zelf kan pakken?
Ondertussen lees ik even mee 😊
één maand geleden
Oo wat lastig he.. hier ook herkenbaar. Veel slapeloze nachten gehad. Zeker tot hij jaar 3 maanden was.. nu slaapt hij door. Dit is sinds zijn zusje is geboren die natuurlijk ook heel slecht slaapt.. mijn man en ik hebben er voor gekozen om een uitschuifbed te kopen waardoor we nu dus geregeld bij mijn zoon op de kamer liggen en een van ons bij onze dochter.
Ik sliep voornamelijk bij onze dochter omdat ik borstvoeding gaf. Het gaf ons veel rust en we konden allemaal een beetje slapen.
Ik weet dus niet of onze zoon door slaapt omdat onze dochter er is of omdat we er zelf nu geregeld bij liggen.
Ik zou het jezelf zo makkelijk mogelijk maken. Maar jullie moeten er natuurlijk samen achter staan en de vraag is of het helpt als je als nog wakker ligt als je bij hem slaapt.
Wordt je dan wakker van zijn bewegingen? Helpt een los matrasje?
één maand geleden
Reactie op LotteCarels
Oo wat lastig he.. hier ook herkenbaar. Veel slapeloze nachten gehad. Zeker ...
Ik bedoel 2 jaar en 3 maanden was
één maand geleden
Bij mijn zoontje was het echt verlatingsangst en sinds hij 2 is slaapt hij dus al in mijn bed. Het is even wennen aan het draaien, maar we willen niks anders meer. Hij slaapt zelfs heerlijk uit, liefst tot 8 uur en gaat gewoon om 19 uur naar bed. Hij gaat vanzelf weer op zichzelf slapen als hij daar aan toe is. Voor nu kiezen we voor een uitgerust kind en om zelf uitgerust te zijn.