9 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, niet herkenbaar bij de jongste maar wel de oudste. Die zei toen op zn tweede verjaardag misschien 5 woordjes. Papa. Mama. Bal. Die. Au.. zoiets denk ik😉 het is goedgekomen, hij is bijna 9 en praat prima. Beetje gemakzuchtig is hij wel, dat bleek hij toen dus al te zijn😂 vooral veel boekjes lezen en bij CB aankaarten

2 jaar geleden

Hier ook. Papa mama oma.en dan geluiden van een stuk of 8 dieren. Maar hij snapt alles, weet echt veel. Bij cb geen probleem komt wel. En geniet nog maar ff van de rust straks wil je nog dat hij eens zijn mond joud

2 jaar geleden

Reactie op Sje83

Hier ook. Papa mama oma.en dan geluiden van een stuk of 8 dieren. Maar hij ...
Ja dat is hier ook. Hij begrijpt alles wat we zeggen en opdrachtjes voert hij moeiteloos uit. Dat stelt me ook nog wel enigzins gerust 😊

2 jaar geleden

Reactie op Baby32022

Ja dat is hier ook. Hij begrijpt alles wat we zeggen en opdrachtjes voert h ...
Klopt hier ook en daar loopt hik volgens cb mee voor. En hij neemt me gewoon bij de hand naar de keuken voor brood of fruit ofzo. Hij weet heel goed duidelijk te maken wat hij wil

2 jaar geleden

Reactie op Sje83

Klopt hier ook en daar loopt hik volgens cb mee voor. En hij neemt me gewo ...
Dat is het ook he. Wij begrijpen ze bij alles wat ze willen duidelijk maken dus de noodzaak voor praten is er misschien al minder.

2 jaar geleden

Reactie op Baby32022

Dat is het ook he. Wij begrijpen ze bij alles wat ze willen duidelijk maken ...
Ja misschien wel. Maar ook bij de gastouder waar hij net een maand is, gaat het heel goed.

2 jaar geleden

Reactie op Sje83

Ja misschien wel. Maar ook bij de gastouder waar hij net een maand is, gaat ...
Dat is fijn! Hij gaat al vanaf 3 maanden naar het kdv, vanaf 1 april naar de peutergroep en hoop dat hij daar ook wat meer op gaat pikken.

2 jaar geleden

Reactie op Baby32022

Dat is fijn! Hij gaat al vanaf 3 maanden naar het kdv, vanaf 1 april naar d ...
Ja je merkt nu ook wel bij hem dat hij ju bij de nieuwe gastouder meer ontwikkeld, veel kindjes van 2 3 jaar

9 maanden geleden

Reactie op Baby32022

Dat is fijn! Hij gaat al vanaf 3 maanden naar het kdv, vanaf 1 april naar d ...
Hoe gaat het nu bij jullie met het praten?