14 Reacties

4 jaar geleden

Ja hoor, is super leuk. Zo kun je al zien op wie je kleintje lijkt. Ik had het wel rond de 29e week gedaan, omdat je dan mooie beelden krijgt.

4 jaar geleden

Ik vind er zelf niet zoveel aan. Maar als me vriend dat graag wil van onze kleine zal ik mee stemmen

4 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik bij 27 weken een 2D echo, en hebben ze zelfs even op 3D gezet dus alsnog een mooie 3D foto erbij gekregen. Voor deze zwangerschap ga ik weer rond die weken plannen en er werd mij gezegd dat een 3D echo lastig word vanwege placenta dus sowieso weer 2D en dan vragen we gewoon weer hetzelfde ☺️

4 jaar geleden

Ik wil het zelf wel laten doen maar ik zou nog even wachten tot je over de 29 a 30 weken bent. Denk dat je dan het beste beeld van je kleintje krijgt, het is dan toch wat verder gevorderd qua ontwikkeling denk ik

4 jaar geleden

Bij 1e zoontje wel gedaan was wel erg leuk!! Alleen nu kunnen ze het niet beloven bij ons ivm de drukte.. gaan het wel proberen. Lukt het niet dan is het jammer en lukt het niett.

4 jaar geleden

Ja wij gaan het wel doen! Wij kregen het advies om dit tussen de 26-28 weken te doen.

4 jaar geleden

Ik heb tijdens mijn 13wkn, geslachtsbepaling en bij de 20weken echo een 3d echo erbij gekregen. Vond dit toch echt wel super leuk om het zo te zien en ben ook zeker van plan om rond de 30weken weer eentje te laten maken 😊

4 jaar geleden

Hier doen ze tijdelijk geen 4D (geen pretecho) omdat ze het te druk hebben sinds de invoer van de 13 weken echo. Super balen.

4 jaar geleden

Wij gaan ook! Ze zeiden dat het het beste beeld is tussen 26/28 weken. Later niet. Wij gaan met 27 weken💕

4 jaar geleden

Wij gaan het ook doen! Op het moment dat ik 29 weken zwanger ben, via een pretecho bureau, is een 3D/4D combinatie echo met videomateriaal erbij

4 jaar geleden

Wij gaan het ook doen op 29/30 wk. dan is het echt al een gezichtje 😍

4 jaar geleden

Bij ons doen ze het vanaf 26 weken, niet eerder. Wij gaan als ik bijna 28 weken ben. Moet eerlijk zeggen dat ik vooral voor een pretecho wil omdat ik de tijd tussen de echo’s anders zo lang vind hahaha

4 jaar geleden

Bij ons doen ze het vanaf 26 weken, niet eerder. Wij gaan als ik bijna 28 w ...
Dat vind ik dus ook, vanaf 20 weken laten ze je gewoon ‘los’? 😂

4 jaar geleden

Ik vind het wel heel leuk om te zien dit was met 28 weken.