14 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind er zelf niet zoveel aan. Maar als me vriend dat graag wil van onze kleine zal ik mee stemmen
4 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap had ik bij 27 weken een 2D echo, en hebben ze zelfs even op 3D gezet dus alsnog een mooie 3D foto erbij gekregen. Voor deze zwangerschap ga ik weer rond die weken plannen en er werd mij gezegd dat een 3D echo lastig word vanwege placenta dus sowieso weer 2D en dan vragen we gewoon weer hetzelfde ☺️
4 jaar geleden
Ik wil het zelf wel laten doen maar ik zou nog even wachten tot je over de 29 a 30 weken bent. Denk dat je dan het beste beeld van je kleintje krijgt, het is dan toch wat verder gevorderd qua ontwikkeling denk ik
VRIEND
4 jaar geleden
Bij 1e zoontje wel gedaan was wel erg leuk!! Alleen nu kunnen ze het niet beloven bij ons ivm de drukte.. gaan het wel proberen. Lukt het niet dan is het jammer en lukt het niett.
4 jaar geleden
Wij gaan ook! Ze zeiden dat het het beste beeld is tussen 26/28 weken. Later niet. Wij gaan met 27 weken💕
4 jaar geleden
Bij ons doen ze het vanaf 26 weken, niet eerder. Wij gaan als ik bijna 28 weken ben. Moet eerlijk zeggen dat ik vooral voor een pretecho wil omdat ik de tijd tussen de echo’s anders zo lang vind hahaha