33 Reacties
4 jaar geleden
Ik ga voor een lekkere wikkeldoek en dekentjes. Zolang zal je de voetenzak namelijk niet gebruiken. Maar nog steeds eigen keuze natuurlijk😜
4 jaar geleden
Ik had/heb er wel een, ook best lang gebruikt eigenlijk… wel in de uitverkoop gekocht voor 20 euro ofzo want wilde ook niet te veel geld meer uitgeven😅
4 jaar geleden
Ik heb het besteld en gekregen maar ga het weer terug sturen. Achteraf dacht ik het is gewoon onnodig. Een wikkeldoek dekentje is gewoon genoeg. Heb het ook bij me dochtertje gedaan. Ik had de voetenzak van stokke besteld kost 109-, euro 💶 dat is toch wel een beetje prijzig.. 😳
4 jaar geleden
Bij de kinderwagen 2 voetenzakken erbij gekocht omdat ze in de winter in het zitgedeelte zullen gaan. Op Vinted 2 voetenzakken van koeka voor de maxi cosi gekocht. Ik krijg een tweeling eind februari en dan kan het echt nog heel koud zijn, helemaal als de jongens snel mee naar huis mogen (ze worden met 35 weken gehaald)

4 jaar geleden
In de kinderwagen kregen we hem erbij en echt wel heel prettig. Deze is dan niet voor de reiswieg daarbij moet je dan nog een deken gebruiken, maar wel voor het zitje. Als je dus een naar verder bent en je loopt in de winter buiten, dan zitten ze er wel lekker warm in. Tenminste voor onze dochter is dat wel prettig. Zij zitten natuurlijk stil in de kinderwagen terwijl je zelf loopt en het daar wel 'warm' van krijgt. In de zomer natuurlijk overbodig, maar ja ze zitten volgend naar herfst /winter juist in het zitje.
Wij hebben voor de maxi cosi ook destijds een voetenzak gekocht. Ideaal! Ze mogen eigenlijk ook niet met een jasje in de maxi cosi ivm de gordeltjes. Maar met zo'n voetenzak zitten ze er toch lekker warm in! Plus het scheelt enorm, want je hoeft dan geen jas aan/uit te doen steeds. Je legt ze gewoon zo in de maxi cosi en rits dicht, klaar. Wij hebben hem van Jollein! Superfijne!
4 jaar geleden
Ik heb er 2, 1 voor de maxi cosi en 1 voor in de wandelwagen. Dan hoef ik niet iedere keer te wisselen. Ik ben zwanger van de 3e en had alle babyspullen weg gedaan. Maar er toch weer 2 gekocht op mp. Vind het zo handig.
4 jaar geleden
Ik heb beide voetenzakken via marktplaats, de roze was 10 euro en de groene van Koeka voor 20 euro.. beide in prima staat. als het warmer wordt gebruik ik een dunner dekentje.. je hebt ook berenpakjes, zou je ook kunnen doen.. beide voetenzakken kon ik bij mij in de buurt ophalen, dan scheelt het ook in de verzendkosten.