9 Reacties
3 jaar geleden
Nachtlamp alleen wanneer nodig! Hoe meer donker hoe betere aanmaak van melatonine en betere slaap. Wij hebben een rood lichtje bij het witte ruis apparaat. Die doe ik alleen bij de laatste fles van 19:00 aan. Als ze snachts voeding moet dN doe ik die aan. Als het alleen een speen is, ik gebruik glow in the dark spenen, dan zie ik die zonder licht aan te doen. Vooral snachts gwn zo min mogelijk
3 jaar geleden
Ik heb wel een klein stopcontact lampje. Ik moet soms in de nacht wel eens naar mijn zoontje, en zo kan ik zonder gelijk fel licht aan te moeten zetten wat zien.
3 jaar geleden
Een rood lichtje schijnt niet van invloed te zijn op de aanmaak van melatonine.
3 jaar geleden
Een oranje/rood lampje be茂nvloed het slaaphormoon niet, ik zou dus die aanschaffen dan.
Wij hebben een moonie bear knuffel. Die doe je aan, vervolgens staat hij een half uur aan (hij geeft ook white noise af) en als je kleine slaapt gaat hij op stand by. Als je kleine gaat huilen gaat de beer weer aan en geeft licht en geluid. Als je dan naar de kamer gaat heb je dus ook een nachtlampje. Dure investering imo maar de kosten meer dan waard, erg handig.
3 jaar geleden
Wij doen lamp op de overloop aan een de deur op een kier wanneer we naar binnen moeten in de nacht
3 jaar geleden
Ik heb een klein lampje in de vorm van een lammetje van de kraamzorg gekregen die ik aanzet als ik haar naar bed breng, gaat met 20 minuten uit. Als ik in de nacht heen moet, doe ik het alleen met het aan-lampje van de babyfoon (wel heel vervelend dat die groen is.. staat wel van haar af maar je ziet in de nacht genoeg). Als ze in de nacht toch echt verschoont moet worden, doe ik de lamp op de gang aan (kon met het lammetje toch te weinig zien dan).
3 jaar geleden
Ik heb deze. Gaat na 15 minuten automatisch uit. Is een beetje fel als je verse batterijtjes er in heb gedaan, maar met een spuuglapje erover is er geen probleem. De batterijen doen het lang, maar gelukkig is dat hele felle er snel vanaf.
https://www.prenatal.nl/babykamer/verlichting/nachtlampjes/mr-maria-lampje-nijntje-15cm-5145139.html?gclid=CjwKCAiAqaWdBhAvEiwAGAQltpGoCwhoHZ60fX-vgGdYk4VRkonPIR9e3fThqNwmqp51w85GmWfBJhoCKXIQAvD_BwE
Ideaal! Zo blijft de kamer donker, haal ik die kleine niet uit haar slaap met de lamp, maar heb ik wel gericht zicht (om naar die rotspeen te zoeken 馃ぃ) .