25 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik Naïf.. zit minder parfum in enzo. En vaak 1+1 gratis als actie bij wehkamp of Kruidvat enzo. Dus scheelt enorm.

4 jaar geleden

Had ik ook De kraamzorg zei dat ik beter neutral kon gebruiken daar zit geen parfum in Kwam blijkbaar door de parfum en alle andere onnodige dingen bij zwitsal

4 jaar geleden

Een mix van Naïf/Weleda/Neutral of soms ook huismerk Kruidvat, als er maar geen parfum en andere troep in zit.

4 jaar geleden

Wij hadden ook alleen maar zwitsal maar hier zit veel parfum in dus wij hebben nu neutral en dat bevalt ons mannetje prima!

4 jaar geleden

Wasmiddel, shampoo en babyolie van Neutral, bodylotion, badolie en luiercreme van Naif en billenbalsem van Weleda. Heb ook veel Zwitsal staan, daar gaat veel van naar Oma.. die heeft het als het goed is niet vaak nodig. Talkpoeder gebruik ik wel van Zwitsal en daar reageert ze prima op, maar ik gebruik het liever niet.

4 jaar geleden

Weleda. Maar tot nu toe alleen de shampoo/wasgel (1x per week) gebruikt. Billenzalf staat er ook. Verder vooral water. Qua billendoekjes gebruiken we de waterdoekjes van kruidvat (tip: als je in grotere hoeveelheden bestelt zijn ze goedkoper!)

4 jaar geleden

Galenco en kruidvat 😊

4 jaar geleden

Naif

4 jaar geleden

Nu in het begin: badolie van Balneum (extra vettend) heel erg fijn!, shampoo: zwitsal neutraal Billenzalf: bepanthen vooral of sudocreme Billendoekjes: zwitsal sensitive Straks eigenlijk vooral zwitsal shampoo/conditioner Onze oudste kon in het begin ook niet tegen zwitsal, maar dat verdween na een paar maandjes. Nu kan ze er heel goed tegen. Dus toen de flinke voorraad opgemaakt.

4 jaar geleden

Ik heb een pot kokosolie, met name voor z'n billen en soms voor z'n gezicht als dat droog is. Dit bevalt mij super! Verder Naif, maar van de crèmes en bodylotion krijgt hij soms rode uitslag dus deze gebruik ik liever niet dagelijks

4 jaar geleden

Naïf!

4 jaar geleden

Eigenlijk gebruiken we hier van alles, als het maar géén zwitsal is 🙃 In badje: - Kruidvat 2-in-1 wasgel - Weleda 2-in-1 bad en shampoo - Balneum extra vettend Insmeren na badje: - Weleda Calendula bodymilk - laRoche Posay lipikar baum Bij rode billen: - Weleda billenbalsem for the win

4 jaar geleden

Inoli shampoo en Weleda badolie en Bepanthen of Dr Leenarts als billenzalf!

4 jaar geleden

Naïf shampoo, bad olie, was gel, maar ik vind de bodylotion stinken. Sudocrem en Zwitsal talkpoeder voor de billetjes. Verder Kruidvat baby olie doekjes. Billendoekjes ben ik nog op zoek naar een die lekker ruikt én iets minder slecht is voor het milieu. Naïf heb ik nog 4 pakken van maar dat stinkt zo 🙈. Water wipes ruiken ook niet top. Gebruik nu meestal AH sensitive billendoekjes. Ik heb een pak Pampers Harmonie besteld om binnenkort te proberen.

4 jaar geleden

Incia wasmiddel (van hemnature) en kokosolie. Thats it :)

4 jaar geleden

Reactie op dromen

Naïf shampoo, bad olie, was gel, maar ik vind de bodylotion stinken. Sudocr ...
Waterdoekjes van de AH? Hebben geen hele sterke geur. Wel fris.

4 jaar geleden

Reactie op dromen

Naïf shampoo, bad olie, was gel, maar ik vind de bodylotion stinken. Sudocr ...
Had eerst ook de billendoekjes van Naïf omdat we verder alles ook daarvan hebben. Maar vind ze echt niet fijn. De geur valt tegen tov de andere producten maar ik krijg ze ook met veel moeite uit dat pakketje, altijd een gedoe. Tot nu to vind ik die van zwitsal erg fijn, die krijg ik het gemakkelijkste eruit ondanks ik de geur van zwitsal vre-se-lijk vind. Die billendoekjes daarvan vallen gelukkig mee, ruiken niet zo sterk vind ik.

4 jaar geleden

Alles van weleda en reinigingsmelk van weleda/lauw water in combinatie met katoenen watjes voor z'n billetjes. Hij is enorm allergisch voor sudocreme, de blaren stonden nog net niet op z'n billen 😭. Zwitsal hoef ik niet eens te proberen..

4 jaar geleden

Alles van Oh Lief! Alleen natuurlijke ingrediënten 👌

4 jaar geleden

louis widmer pure baby shampoo en lotion.