17 Reacties

3 jaar geleden

Dat is echt onmogelijk, in geen enkele bakfiets kan en een maxicosi en mand en onderstel van een buggy.

3 jaar geleden

馃ぃ Hahaha 馃ぃNou ja, je hebt altijd nog reguliere bakfietsen natuurlijk. Ik heb wel de Babboe Big en groter gezien, dus ze bestaan wel. Maar kan me niet voorstellen dat er dan niemand is die ditzelfde graag wil: de wagen en baby in de bakfiets vervoeren! Evt met opzetstuk achter op de fiets ofzo?

3 jaar geleden

馃ぃ Hahaha 馃ぃNou ja, je hebt altijd nog reguliere bakfietsen natuurlijk. Ik ...
Wij hebben de carqon en die is echt groot, maar daar past naast de maxicosi enkel nog wat zakken in. Mss nog het onderstel vd buggy, maar die ligbak vd buggy is echt te groot

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

Wij hebben de carqon en die is echt groot, maar daar past naast de maxicosi ...
De achterbak van onze bmw sedan is al vol na de joolzday erin te hebben gezet. Ik ben ook aan het kijken en mijn oplossing is dus een kleinere kinderwagen. Met een bugaboo bee of een babyzen yo-yo heb je een stuk meer opties :)

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

Wij hebben de carqon en die is echt groot, maar daar past naast de maxicosi ...
Hey die kende ik nog niet, de carqon. Thanks iig!

3 jaar geleden

De achterbak van onze bmw sedan is al vol na de joolzday erin te hebben gez ...
Ja idd, een kleinere kinderwagen zou wel handig zijn 馃槉!

3 jaar geleden

Maxicosi heeft een beugel waarbij je de maxicosi kunt vastzetten achterop de fiets. Dan kan de kinderwagen voorin de bakfiets. Is er een reden dat je baby niet in de kdv-bedjes slaapt? En misschien heeft kdv ook zelf een wagen?(hier wel nl)

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Maxicosi heeft een beugel waarbij je de maxicosi kunt vastzetten achterop d ...
Bij ons slapen ze de 1e 6 maanden ook niet apart in bedjes

3 jaar geleden

Gb cot to go. Is een kinderwagenbak heel klein opvouwbaar. Je kan die op een onderstel van een gb pockit zetten dan heb je twee hele kleine pakketjes om mee te nemen.

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

Bij ons slapen ze de 1e 6 maanden ook niet apart in bedjes
Bij ons staat er een wagen op kdv waarin hij regelmatig slaapt

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Bij ons staat er een wagen op kdv waarin hij regelmatig slaapt
Op het kdv hebben ze binnen bedjes, en als je je kindje buiten te slapen wilt leggen, moet je de kinderwagen meenemen, vandaar!

3 jaar geleden

Ik had vandaag de kinderwagen en Maxi-Cosi in de baboe city. Had de wagenbak wel plat gebouwen anders paste het niet.

3 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Ik had vandaag de kinderwagen en Maxi-Cosi in de baboe city. Had de wagenba ...
Zet je de maxicosi wel vast?

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

Zet je de maxicosi wel vast?
Nee die doe ik los in de bak, dan schuift ie zo lekker heen en weer... 馃槈 Ja natuurlijk, hij zit vast op een steco Maxi-Cosi drager..

3 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Nee die doe ik los in de bak, dan schuift ie zo lekker heen en weer... 馃槈 J ...
馃槵 Je weet maar nooit 馃槀 Nee lekker ruim dan seg!

3 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

馃槵 Je weet maar nooit 馃槀 Nee lekker ruim dan seg!
Het is wel echt Tetris spelen in de bak hoor. En er steekt van alles bovenuit. Maar het past 馃槈 Bij baboe kan je trouwens een proefrit maken bij iemand in de buurt. Dan kan je ff testen of het past

3 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Het is wel echt Tetris spelen in de bak hoor. En er steekt van alles bovenu ...
Ah thanks!