19 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg mee maar dan voor Koningsdag 😬

4 jaar geleden

Er zijn bij bol.com soort koptelefoontjes te krijgen hiervoor En bij prenatal hebben ze ze ook maar dan zijn ze iets duurder. Weet niet of je ze van bol.com op tijd binnen hebt😉

4 jaar geleden

Ik heb van Alpine, wel nog niet gebruikt!

4 jaar geleden

Alle gehoorbescherming is pas vanaf 12 weken. Ik heb ook al lopen zoeken

4 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Alle gehoorbescherming is pas vanaf 12 weken. Ik heb ook al lopen zoeken
Bij die van bol.com staat van 0 tot 12 jaar niet specifiek pas vanaf 12 weken😉

4 jaar geleden

Ik heb ook al gezocht maar alles is vanaf 12 weken, omdat de schedeltje nog te teder is. Wij zullen met Koningsdag dan ook niet te lang in harde muziek rondlopen. We doen wel een hoofdband op en/of mutsje om iets tegen te gaan en in een draagdoek om wat geluid af te houden. Maar het wordt erg afgeraden om voor 12 weken een gehoorbescherming bij een baby om te doen. Ook omdat het best zwaar is en het nekje niet goed vast zit nog

4 jaar geleden

Wij hebben de Muffy baby van Alpine. Die willen wij met Koningsdag gaan gebruiken voor onze zoon van 6,5 week oud.

4 jaar geleden

Reactie op Jojokers

Wij hebben de Muffy baby van Alpine. Die willen wij met Koningsdag gaan geb ...
Ook deze mag volgens alpine pas vanaf 3 maanden...

4 jaar geleden

Reactie op Amanda3330

Bij die van bol.com staat van 0 tot 12 jaar niet specifiek pas vanaf 12 wek ...
Ook hierbij staat 3 maanden...

4 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Ook deze mag volgens alpine pas vanaf 3 maanden...
https://www.alpine.nl/gehoorbescherming/muffy-baby/ Op hun website staat van baby tot 36 maanden. Nergens vind ik vanaf 3 maanden. Deze geeft ook geen druk op de fontanel.

4 jaar geleden

Reactie op Jojokers

Als je kijkt bij de afbeeldingen, bij de ce markering staat 3-36 maanden.

4 jaar geleden

Ik heb ook al lopen zoeken als een malloot. Dus de oplossing is welkom. Ik loop er namelijk overal tegen aan dat de kleine lettertjes toch weer 12 weken zeggen...

4 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Ook hierbij staat 3 maanden...
Klopt idd🙈 ik had alleen bij productbeschrijving gekeken niet bij de specificaties daar stond 0-12 jaar.

4 jaar geleden

Reactie op Amanda3330

Klopt idd🙈 ik had alleen bij productbeschrijving gekeken niet bij de speci ...
Geeft niet, ik vond dit ook vet irritant tijdens mijn zoektocht. Overal 0-2 jaar of 0-12 jaar en dan ga je verder zoeken is het toch 12 weken of 3 maanden. En ik zeg niet dat je het niet mag gebruiken, die keuze moet je zelf maken. Het kan namelijk ook zijn dat ze gewoon niet getest zijn bij kinderen onder de twaalf weken.

4 jaar geleden

Reactie op MuppetNoor

Als je kijkt bij de afbeeldingen, bij de ce markering staat 3-36 maanden.
Wij hebben deze onlangs ook gebruikt voor dochter op een huwelijk (toen 6weken). Even zelf op oren gezet en sluiten het geluid goed af. De band is met velcro verstelbaar dus voldoende aan te passen aan de baby .

4 jaar geleden

Heb even nagevraagd bij een bevriende kinderarts en die geeft aan dat ze dit aangeven omdat ze de artikelen niet testen op hele jonge baby's. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je geen harde plastic band op de schedel van je jonge baby moet plaatsen.

4 jaar geleden

Reactie op Elsj89

Wij hebben deze onlangs ook gebruikt voor dochter op een huwelijk (toen 6we ...
Zeker gebruiken als je denkt dat het al kan. Ik geef alleen aan dat alle gehoorbescherming die ik kan vinden aangeeft dat het geschikt is vanaf 12 weken. Als je daar van af wilt wijken is dat helemaal prima. Fijn dat het bij jullie al is bevallen met 6 weken.

4 jaar geleden

Ik heb die van ems4kidz en daar staat van het merk uit dat het newborn safe is. Mag vanaf 0 weken. Hij weegt ooi wel minder dan die van alpine (120gr tov 165).

4 jaar geleden

Ik heb wasbolletjes gebruikt! Ging echt goed! Kan je kopen bij drogist en kan je zelf kneden tot de maat