15 Reacties

2 jaar geleden

Deze gebruik ik, of wax van mn man soms

2 jaar geleden

Curl cream van m'n man 馃槏

2 jaar geleden

Wat leuk! Ons meisje heeft nog lang niet zoveel haar. Dus moet nog even geduld hebben馃槄馃槣

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips zover! Onze dochter heeft ook heel weinig haar nog maar het zal je verbazen dat je er toch wat mee kan. 鈽猴笍 Dit is zonder iets ..

2 jaar geleden

Reactie op Kimsss

Curl cream van m'n man 馃槏
Okee hoe doe je dit?? Het ziet er zooo mooi uit!

2 jaar geleden

Reactie op Ellen_1993

Wat leuk! Ons meisje heeft nog lang niet zoveel haar. Dus moet nog even ged ...
Hier ook nog niet veel haar en ik mag er al helemaal niet aan zitten 馃槀 hoe krijg je die kapsels voor elkaar? Afleiding werkt niet, mijn dochter vindt het echt vervelend al met haren borstelen

2 jaar geleden

Wat leuk, ik lees mee! Ik gebruik ook de zwitsal haargel. Mijn dochter heeft nog vrij dun haar waardoor het snel los gaat zitten

2 jaar geleden

Gummy wax is een rode pot werkt goed, mijn kleine meid blijft amper zitten voor een staartje wij noemen het ook wel haar WiFi 馃槀, zodra ik aan der haar zit begint ze nee te schudden en blijft ze dat doen haha

2 jaar geleden

Reactie op P8

Gummy wax is een rode pot werkt goed, mijn kleine meid blijft amper zitten ...
Ik gebruik iedere dag anti slip knipjes

2 jaar geleden

Okee hoe doe je dit?? Het ziet er zooo mooi uit!
Tijdens d'r ontbijt is ze nog aardig druk met eten, dan blijft ze redelijk stil zitten en lukt t net 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Kimsss

Tijdens d'r ontbijt is ze nog aardig druk met eten, dan blijft ze redelijk ...
Ik bedoel hoe doe je dit als in: tutorial?? Hahaha馃槀

2 jaar geleden

Ik gebruik eerst water in een plantensproeier en daarna vaak wat Zwitsal gel. 馃槉

2 jaar geleden

Hier een jongetje, blij toe want ik krijg mn eigen haar net in een fatsoenlijke staart! 馃槈馃槈 Vind die creaties hier wel enorm schattig 馃グ Voor ons zoontje gebruiken we de grote pot gele gel van mn man 馃槉

2 jaar geleden

Ik bedoel hoe doe je dit als in: tutorial?? Hahaha馃槀
Haha sorry. Eerst natmaken met water met de plantensproeier en dan invlechten. Voor invlechten staan er vast tutoriols op YouTube ;)

2 jaar geleden

Haha wauwie! Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Ik krijg de haren van mijn dochtertjes al nauwelijks geborsteld 馃槀