13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb deze, vind hem heel fijn omdat die heel plat is en smal. Maar heb geen idee waarvan deze is... Heb hem veel gebruikt om vitamine D te geven en nu ook de eerste hapjes馃槏

3 jaar geleden

Kruitvat heeft fijne lepels! Warmte lepels, heel plat en niet te breed

3 jaar geleden

Ik heb ze van nijntje. Ik heb ze gekocht bij de prenatal!

3 jaar geleden

Reactie op 馃挋m馃挆

Kruitvat heeft fijne lepels! Warmte lepels, heel plat en niet te breed
Dit zijn idd hele fijne lepels, ik heb ze ook. Eerst gebruikt voor de vitamine druppels nu voor de hapjes.

3 jaar geleden

Ik heb siliconen lepels. Zijn lekker zacht in de mond en buigen mee

3 jaar geleden

Reactie op Kva1

Ik heb deze, vind hem heel fijn omdat die heel plat is en smal. Maar heb g ...
Deze heb ik ook, van babydump! Super fijn en goedkoop!

3 jaar geleden

Ik heb deze lepels en de bijpassende kommetjes. Het leuke van deze lepels vind ik dat de kleine ze ook redelijk goed vast kan pakken en probeert zelf die lepel in zn mond te krijgen. Wel met een kliederboel maar hij vind het helemaal geweldig! En ze zien er ook gewoon heel schattig uit. 馃槄

3 jaar geleden

Te vroeg verzonden ... Maar door de siliconen is de lepel ook zacht. Ook nu de tandjes voorzichtig beginnen te komen vind hij het ook lekker om te sabbelen/bijten tijdens het eten 馃槄

3 jaar geleden

Deze ruim 2 jaar geleden aangeschaft. Super flexibel en niet te groot. Ik heb ze bij mijn 1e kindje gebruikt en nu bij mijn 2e. Voor de vitamine D druppels en sinds vandaag begonnen met fruithapje te proeven馃グ Heel blij mee en aan de beoordelingen te zien, heel veel andere mensen ook. En 5 lepels voor nog geen 10eu...lijkt mij een redelijke prijs馃槈

3 jaar geleden

Ik vind deze fijn 馃槉

3 jaar geleden

Bedankt allemaal! Ik ga denk ik voor de Nuby. De kruidvat lijkt ook goed, maar die zit hier niet in de buurt!