33 Reacties

4 jaar geleden

Maxi cosi Pebble pro. Gebruikt bij onze dochter en gaan we nu weer gebruiken. Ideaal! Past ook op onze wandelwagen en icm isofix base superfijn.

4 jaar geleden

Ik heb nuna pipa next (kan 360° draaien, maar vooral omdat dit een van de lichtste modellen is en de maxi cosi met kind al snel heel erg zwaar wordt).

4 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi coral, dit is de lichtste maxi cosi die er is, aangezien je het binnen gedeelte eruit kan pakken. Ideaal.

4 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi coral. Die is zo fijn! Je laat de basis in de auto en neemt het hele lichte binnenste stuk eruit als je je kleine wilt tillen. We zijn er echt heel erg blij mee! 🥰

4 jaar geleden

Volg! Ik denk zelf ook aan de Cybex Cloud Z onder andere omdat we ook voor de Cybex Priam als wagen gaan en erg goed uit de test en reviews komt. Hii is alleen zo zwaar 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Liselotte12

Wij hebben de maxi cosi coral. Die is zo fijn! Je laat de basis in de auto ...
Ideaal is deze hé, onze dochter is nu 10 maand maar heeft er tot vorige maand nog ingezeten 🙈😍❤ volgend jaar mag haar broertje erin 💙

4 jaar geleden

Ik heb de stokke explory v6. Heb hem gebruikt tot dat me dochtertje 1 werd nu heb ik een soort van buggy. De stokke wagen is nog steeds nieuw en nu opgeborgen tot dat de 2e kleine wondertje eraan komt. 😍

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi pebble 360. Eerste kindje, maar tips gekregen dat in dit model je kindje het langste erin kan. Zie je ook aan de fabriekssticker. De andere modellen gaan tot minder kg en lengte max. 360 base op isofix erbij in 1 vd auto’s zodat je makkelijk erin kunt zetten en dan in positie draaien. Ook als je van auto naar wandelwagen gaat en niet in maxi cosi wilt vervoeren maakt t dit makkelijk je kindje uit t zitje te halen. Er kunnen op die base straks ook weer vervolgstoeltjes, maar daar hebben we nog niet specifiek naar gekeken.

4 jaar geleden

Wij hebben in de ene auto de maxi cosi stone authentic (0 tot 4 jaar) met 360 base En in de andere auto de joie I-snug met isofix base.

4 jaar geleden

Wij hebben een cabriofix, omdat we die ook op de wandelwagen kunnen klikken.

4 jaar geleden

O, en mijn auto heeft geen isofix, dus dat was ook wel een puntje om op te letten voor ons..

4 jaar geleden

Ik heb een maxi cosi pebble voor 10 euro overgekocht!

4 jaar geleden

Wij hebben een maxi cosi coral 360, heel blij mee!

4 jaar geleden

Maxi Cosi Rock

4 jaar geleden

maxicosi cabrio fix vgm. nog van m'n 1e zwangerschap 😊

4 jaar geleden

Reactie op Heusi

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi pebble 360. Eerste kindje, maar tips g ...
Idem, voor in de auto waar de baby het meest in vervoert zal gaan worden. In andere auto komt de "gewone" pebble.

4 jaar geleden

Reactie op Tessa222

Idem, voor in de auto waar de baby het meest in vervoert zal gaan worden. I ...
Wij hebben maar 1 maxicosi, de pebble 360 kan zonder base ook in de gordel, dus mn vriend kan dan de kleine ook gewoon meenemen/ophalen :)

4 jaar geleden

Wij hebben de maxi cosi stone besteld. Hier kan mijn dochter straks 4 jaar in zitten. Het is niet bepaald draagbaar dus in de winter iets langer de tijd nemen om het stoeltje voor te verwarmen. Daarentegen hoeven we niet na een jaar hetzelfde bedrag uit te geven aan een nieuwe autostoel.

4 jaar geleden

Reactie op Heusi

Wij hebben maar 1 maxicosi, de pebble 360 kan zonder base ook in de gordel, ...
Oh echt. Dat is dan helemaal ideaal, kan de kleine straks gewoon in macicosi naar de oma's/opa en hoeven we geen tweede aan te schaffen. Al hebben we nog een "gewone" pebble staan van mijn nichtje.

4 jaar geleden

Reactie op Tessa222

Oh echt. Dat is dan helemaal ideaal, kan de kleine straks gewoon in macicos ...
Ja, was voor ons vereiste. Omdat we beide de kleine wel zullen ophalen/wegbrengen naar oppas/opvang maar mijn vriend geen isofix mogelijkheid heeft in zn bestelauto. Niet alle maxicosi met base kunnen volgens mij in de gordel, maar de pebble 360 heeft die uitsparingen dus wel 😊