31 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik deze (omnibionta pronatal), tevreden van

4 jaar geleden

En heb deze liggen voor na de 12 weken, met extra omega 3

4 jaar geleden

Davitamon compleet zwanger!

4 jaar geleden

ik heb nu gravitamon compleet

4 jaar geleden

Ik heb ook solgar. Tot nu toe tevreden over en er zit foliumzuur in!

4 jaar geleden

Ik gebruik gravitamon en slik daarnaast omega 3 1000 mg tabletjes

4 jaar geleden

Ik heb deze

4 jaar geleden

Ik neem Gravitamon compleet. Tevreden over. Eventueel kan hier nog omega 3 bij genomen worden.

4 jaar geleden

Ik neem de ‘Bijna Zwanger’ supplementen van Supple (https://www.supple.nl/product/bijna-zwanger-multi/) Ook voor tijdens de zwangerschap. Zelf ben ik vegan. Ik neem de Multi, Anti Oxidanten & Omega 3 (pakketje per 3). Vroeger nam ik Solgar maar ben meer tevreden van Supple (nog in beter opneembare vorm)

4 jaar geleden

Davitamon compleet let op andere vitamines of er niet teveel vit A in zit dat kan schadelijk zijn

4 jaar geleden

Ik gebruik Gravitamon. Fijn dat alles bij elkaar zit. Nemen jullie daar nog iets extra's bij? Weet niet zo goed of ik met G. binnenkrijg wat ik nodig heb. Tips zijn welkom.

4 jaar geleden

Reactie op Patriesxx

Ik heb deze
Deze gebruik ik ook!

4 jaar geleden

Ik gebruik vitamine D, B12, Foliumzuur en visolie van de apotheek. Weet je zeker dat het goed is en t kost niet veel.

4 jaar geleden

Ik gebruik Solgar!! Ook bij mijn vorige zwangerschappen gebruikt en ook na de zwangerschap voor de borstvoeding. Solgar is namelijk natuurlijk en zitten geen synthetische stoffen in waardoor het lichaam het veel beter kan opnemen. Daarnaast over foliumzuur. Het zit er wel in, ik had de eerste x ook moeite met vinden in die waslijst. Maar ik ben wel.blij mee deze vitamines hoor. Natuurlijker en daardoor lijkt mij de werking veel beter. Nooit problemen mee gehad ook! Dus je kan gewoon gaan slikken ermee hoor, 2 per dag tijdens de maaltijd😚👌🏼

4 jaar geleden

Reactie op Babyboomer3

Ik gebruik Solgar!! Ook bij mijn vorige zwangerschappen gebruikt en ook na ...
Oh helemaal super zeg! Dankjewel!

4 jaar geleden

Ik gebruik vitamine B-complex waar van Holland & Barret, vitamine C en magnesium/calcium van NOW, vloeibare vitamine D3, omega 3 olie met hoge DHA en zink van Vitakruid.

4 jaar geleden

multi zwanger met visolie van kruidvat. Bij mijn vorige zwangerschap die van Davitamon geslikt mama compleet met visolie..

4 jaar geleden

Ik gebruik ook Solgar en Daarnaast nog vitamine C en D (van vitakruid) en Omega 3 van Algenolie (goed alternatief voor visolie als je vegetariër bent).

4 jaar geleden

Ik gebruik ook Solgar, en daarnaast B12 (ik ben Vegan), omega-3 van Testa en een extra calcium-magnesium-zink supplement. De verloskundige raadde extra calcium aan. ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Babyboomer3

Ik gebruik Solgar!! Ook bij mijn vorige zwangerschappen gebruikt en ook na ...
De mijne is Engels.. Nog een keer aandachtig bekeken, geen foliumzuur te vinden 😅 de ingrediënten staan ook op een heel andere volgorde zie ik!