31 Reacties
4 jaar geleden
Ik neem Gravitamon compleet. Tevreden over. Eventueel kan hier nog omega 3 bij genomen worden.
4 jaar geleden
Ik neem de ‘Bijna Zwanger’ supplementen van Supple (https://www.supple.nl/product/bijna-zwanger-multi/) Ook voor tijdens de zwangerschap.
Zelf ben ik vegan. Ik neem de Multi, Anti Oxidanten & Omega 3 (pakketje per 3).
Vroeger nam ik Solgar maar ben meer tevreden van Supple (nog in beter opneembare vorm)
4 jaar geleden
Ik gebruik Solgar!! Ook bij mijn vorige zwangerschappen gebruikt en ook na de zwangerschap voor de borstvoeding. Solgar is namelijk natuurlijk en zitten geen synthetische stoffen in waardoor het lichaam het veel beter kan opnemen. Daarnaast over foliumzuur. Het zit er wel in, ik had de eerste x ook moeite met vinden in die waslijst. Maar ik ben wel.blij mee deze vitamines hoor. Natuurlijker en daardoor lijkt mij de werking veel beter. Nooit problemen mee gehad ook! Dus je kan gewoon gaan slikken ermee hoor, 2 per dag tijdens de maaltijd😚👌🏼

4 jaar geleden
Ik gebruik ook Solgar en Daarnaast nog vitamine C en D (van vitakruid) en Omega 3 van Algenolie (goed alternatief voor visolie als je vegetariër bent).