12 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb deze, doe er minstens 2 nachten mee. Echt een topding! https://www.bol.com/nl/p/distinq-white-noise-machine-witte-ruis-slaaptrainer-voor-baby-slaaphulp-met-8-verschillende-kleuren-led-verlichting-29-rustgevende-geluiden/9300000035326840?referrer=socialshare_pdp_androidapp
3 jaar geleden
Wacht. Ik bedoel eigenlijk, het apparaatje stopt met ruis. Het is dus niet dat de batterij leeg is en dat hij opgeladen moet worden.
Na 12 uur gaat het apparaatje uit 🥲
Ik laad ze (ja, we hebben er dus 2) één keer per week op en daar redden ze het makkelijk op.
Ik zoek dus geen grote batterij, ik wil een apparaat dat niet stopt na zoveel uur!
3 jaar geleden
Ik heb zelf een iPhone, en in geval van nood (laatste keer was oud&nieuw) gebruik ik de white noise van mijn iPhone. Dit kun je ergens instellen en heet ‘achtergrondgeluiden’. Deze blijft aanstaan zolang als de iPhone aan blijft. Misschien dus een idee om een goedkope iPhone op marktplaats op de kop te tikken en die te gebruiken? Of een andere goedkope smartphone en een appje te gebruiken.
3 jaar geleden
Ik heb het Diley Ei, die kan op 30-60-90 minuten en oneindig. Zitten veel functies op en vond hem nog best betaalbaar
3 jaar geleden
Ik heb een apparaatje van Luvion. Die heeft een timer van 30 of 60 minuten en een onbeperkte stand. Dan blijft ie aan tot in de eeuwigheid. Heeft een batterij van 15 uur, maar ik heb m standaard in het stopcontact zitten.