12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er een van numsy, nog niet zo lang maar die blijft wel heel lang aan. makkelijk 14 uur. Weet je dat je ze niet te lang aan de lader mag laten liggen? Dan word de accu lam en gaan ze dus sneller leeg. In de gebruikershandleiding stond half uur tot uur max aan de lader.

3 jaar geleden

De nieuwste versie van numsy gaat 14 uur mee ipv 12 !

3 jaar geleden

Wacht. Ik bedoel eigenlijk, het apparaatje stopt met ruis. Het is dus niet dat de batterij leeg is en dat hij opgeladen moet worden. Na 12 uur gaat het apparaatje uit 🥲 Ik laad ze (ja, we hebben er dus 2) één keer per week op en daar redden ze het makkelijk op. Ik zoek dus geen grote batterij, ik wil een apparaat dat niet stopt na zoveel uur!

3 jaar geleden

Ik heb zelf een iPhone, en in geval van nood (laatste keer was oud&nieuw) gebruik ik de white noise van mijn iPhone. Dit kun je ergens instellen en heet ‘achtergrondgeluiden’. Deze blijft aanstaan zolang als de iPhone aan blijft. Misschien dus een idee om een goedkope iPhone op marktplaats op de kop te tikken en die te gebruiken? Of een andere goedkope smartphone en een appje te gebruiken.

3 jaar geleden

Ik heb het Diley Ei, die kan op 30-60-90 minuten en oneindig. Zitten veel functies op en vond hem nog best betaalbaar

3 jaar geleden

Ik heb een apparaatje van Luvion. Die heeft een timer van 30 of 60 minuten en een onbeperkte stand. Dan blijft ie aan tot in de eeuwigheid. Heeft een batterij van 15 uur, maar ik heb m standaard in het stopcontact zitten.

3 jaar geleden

Onze numsy blijft gewoon aan, heb eerder weleens gemerkt dat hij na 12u uit ging. Maar misschien is er nu zo vaak mee gegooid dat hij aanblijft...🤣

3 jaar geleden

Ik heb een Dohm gekocht, je bepaalt zelf of hij aan of uit staat. Zelfs ik kan niet meer zonder slapen 😂

3 jaar geleden

Reactie op LisanneVD

Ik heb zelf een iPhone, en in geval van nood (laatste keer was oud&nieu ...
Zo doen wij het ook, mijn oude iphone. Werkt top!

3 jaar geleden

ik laat de numsy altijd aan de lader en dan blijft die gewoon aan staan tot ik hem zelf uit zet..

3 jaar geleden

Reactie op Maart2223

ik laat de numsy altijd aan de lader en dan blijft die gewoon aan staan tot ...
Doe ik eigenlijk ook 😅🙈