13 Reacties
4 jaar geleden
Ik twijfel ook. Heb nu een laken + fleece dekentje, maar ik heb het zelfs wat fris onder een dekbed.
Ik koop er nog een 3 TOG bij voor de zekerheid, gewoon via Vinted hoor. Denk dat het echt alleen voor de eerste week/weken is. Onze slaapkamer ligt op het noorden, dus het is daar wel iets frisser.
Vind de teddy dekens van Koeka of die met die gansjes van Little Dutch zo leuk 馃グ
4 jaar geleden
Hier 2 dekens met TOG waarde 1 gekocht, vannacht z鈥檔 eerste nacht gewoon 2 dekens op elkaar gelegd op advies van de kraamhulp. Zou zeker niet teveel kopen dus
4 jaar geleden
Reactie op LemonTree
Ik twijfel ook. Heb nu een laken + fleece dekentje, maar ik heb het zelfs w ...
Ja Little Dutch is geweldig! Ik zag deze actie al https://www.vanastenbabysuperstore.nl/deken-wieg-little-dutch-pure-soft-ocean-white alleen weet ik niet of 70 cm breed genoeg is voor de co sleeper. Ik koop ook veel via Vinted, maar dekentjes enz vind ik toch frisser nieuw. 馃槉
Handige link met tog waardes trouwens, dank je wel! Op andere websites zeggen ze weer wat anders qua waarden, maar even extra je producten checken dus. Mijn dekentjes zijn bijv 1 tog en niet 1,5.
4 jaar geleden
Reactie op Mama2beP
Hoe weet je 眉berhaupt wat de tog van je dekens is? Ik heb er nog niet naar ...
Ik heb het online nagekeken, ik heb bijvoorbeeld deze en dan staat het bij de eigenschappen vermeld: https://www.babypark.nl/jollein-wiegdeken-75-x-100-cm.html?color=3891
4 jaar geleden
Ligt natuurlijk ook aan de temp op de kamer waar de kleine ligt.
Heb je koud tochtig huis is het anders dan wanneer je een lekker warme kamer hebt waar de kleine vertoeft
4 jaar geleden
Wij hebben nu een gebreid dekentje van de IKEA met een lakentje. Dat was nog een beetje koud, dus wikkelen we ons dochtertje (woensdag geboren) in een badcape en leggen haar dan onder het lakentje en het dekentje. Het dekentje hebben we dubbel gevouwen. TOG kan ik niet vinden op de site van de IKEA. Ze blijft nu prima op temperatuur, met soms een kruik erbij
4 jaar geleden
Reactie op dromen
Zijn eerste nacht? Gefeliciteerd! 馃グ En over elkaar klinkt handig! Heb je w ...
Heb er maar 2, als ze in de was zitten overdag maar ander wikkeldoek oid gebruiken. Voor de kinderwagen heb ik nog verschillende zelfgemaakte dekentjes