49 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er een van de only was €70 euro en is een zwangerschapsjas

4 jaar geleden

Reactie op demiiiiii

Ik heb er een van de only was €70 euro en is een zwangerschapsjas
Deze heb ik

4 jaar geleden

Ik heb er een van prenatal met zo'n tussenstuk zodat ikbhem volgend jaar ook gewoon nog aan kan.

4 jaar geleden

Ik heb via vinted een zwangerschapsjas gekocht voor nog geen €30. Zit ook zo'n tussenstuk in zodat je hem ook kan dragen als je niet zwanger bent.

4 jaar geleden

ik heb er een op vinted gekocht zo goed als nieuw, 5 euro en 2,99 verzenden 💪

4 jaar geleden

Ik heb deze al een tijd geleden gekocht. Kan groter gemaakt worden aan de zijkant. En daarnaast dus ook geschikt voor met draagzak en kindje. Wel een duurdere aanschaf; maar bij een toekomstige zwangerschap kan ik hem mogelijk opnieuw dragen. Hij is in elk geval erg lekker warm 😊

4 jaar geleden

Bon prix 2 jaar geleden 1 gekocht. Ga ik nu weer gebruiken. Je kunt hem nu aan en in maart/april na de bevalling kan het ook nog fris zijn zijn. Ik zou wel even kijken naar een fijne jas die niet al te duur is.

4 jaar geleden

Via vinted een jas gekocht voor €20 Misschien niet mn meest mooie jas, maar gaat prima z'n werk doen, volgend jaar mn 'eigen' jassen weer aan 🙂

4 jaar geleden

Ik heb een winter jas geleend van m'n zus. Zij heeft normaal 1 maatje meer dan ik. Dus ik krijg haar jas nu nog wel dicht. En nog een paar weken ook nog wel. Daarna kijk ik wel weer verder. Wellicht dat m'n moeder ook nog wel een jas heeft liggen die ik zo lang kan lenen voor de winter/zwangerschap.

4 jaar geleden

Oversized is een trend momenteel die nog wel even gaat duren. Dus ik heb een oversized jas gekocht bij de H&M die mij nu past en na de zwangerschap nogsteeds mooi zou staan en ze zijn niet super duur 😊

4 jaar geleden

Je hebt tegenwoordig winterjassen die je op 3 manieren kan dragen. Zwanger, met kindje in de draagzak en zonder dat tussenstuk, gewoon als winterjas. Noppies heeft mooie en ik heb er gister een bij seraphine besteld. Zijn niet goedkoop maar zijn wel jassen die jaren mee kunnen en goed gevoerd zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Ellen_1993

Ik heb deze al een tijd geleden gekocht. Kan groter gemaakt worden aan de z ...
Vanwaar komt deze jas

4 jaar geleden

Heb die van mij ook tweedehands via Vinted, een 2 in 1 van Prenatal voor 35 ipv 70

4 jaar geleden

Ik heb er al 1 op het oog van Only, ook met een tussenstuk. Inderdaad wel een duurdere jas, maar dit is er wel een die ik mezelf een aantal jaren zie dragen (zonder tussenstuk uiteraard). Ik wilde al een nieuwe winterjas, dus dit lijkt me een betere oplossing dan nu voor een goedkope zwangerschapsjas gaan en volgend jaar alsnog een jas voor de langere termijn kopen.

4 jaar geleden

Ik heb via Vinted een winterjas gekocht voor €30, enorm blij mee!

4 jaar geleden

Ik heb er al 1 op het oog van Only, ook met een tussenstuk. Inderdaad wel e ...
Mag ik vragen welke je op het oog heb? Ik kan namelijk geen jas zien met een tussenstuk

4 jaar geleden

Ja zeker! Ik zie alleen dat het veromoda is en niet only, klein detail.

4 jaar geleden

Via marktplaats wordt ook van alles aangeboden. Ik heb een parka van H&M voor 10 euro gekocht. Maar een paar weken gedragen, dus ziet er nog goed uit. En anders Vinted, zoals al meer meiden noemen.

4 jaar geleden

Ik heb een zwarte lichtgewicht van c&a, 60 euro. Met tussenstuk voor als de baby er is. Erg lekker warm 😊

4 jaar geleden

Ik vond het zelf suuuper moeilijk om een jas te vinden die lekker zat (en waar mijn borsten in passen). Heel vreemd maar alle jassen ‘op normale maat’ voor zwangerschap zaten voor geen meter. Daarom ervoor gekozen een mooie wollen jas te kopen die wijd en groot valt. Dikke sjaal erbij en helemaal prima. Kan nog winters mee en er kan een dikke buik in 😀