24 Reacties

3 jaar geleden

Kun je niet gewoon iets van een kacheltje aan zetten, desnoods alleen voor hij naar bed gaat om even op te warmen?

3 jaar geleden

Haha wat grappig! Hier precies hetzelfde deze week. Ik heb wollen ondergoed en een muts besteld. Vroeger hadden ze natuurlijk ook geen kachel. Even aanzetten heeft bij ons geen nut. Sowieso weer snel koud en ja het huis is goed geïsoleerd. Ik zou zelf wel een rompertje onder een pakkie doen. Ik volg ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Goshiemoshie

Kun je niet gewoon iets van een kacheltje aan zetten, desnoods alleen voor ...
Nou, dat zou kunnen natuurlijk. Maar wij hebben een heel oud huis wat niet goed geïsoleerd is. Dus dan zijn we vollop aan het stoken om het warm te houden..

3 jaar geleden

Reactie op Renée1989

Haha wat grappig! Hier precies hetzelfde deze week. Ik heb wollen ondergoed ...
Een muts ook ja?? Zou dat nodig zijn??

3 jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Wel lekker denk ik.. Hier geen 10 graden maar dr hoofdje en neus is vaak koud🤭

3 jaar geleden

Nou, ga ik dat is proberen! 😘

3 jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Die van ons heeft bijna geen haar en ze verliezen toch de meeste warmte via het hoofd.

3 jaar geleden

Reactie op Renée1989

Die van ons heeft bijna geen haar en ze verliezen toch de meeste warmte via ...
Wat stom eigenlijk dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Logisch is dat eigenlijk..

3 jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Wat stom eigenlijk dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Logisch is dat ...
Absoluut niet stom! Je kan niet overal aan denken. Ik heb ook rongevraagd 😏

3 jaar geleden

Hier werkt een wollen rompertje eronder echt goed. Wel van merino wol want dat kriebelt niet. Soms doe ik zelfs nog een legging van merino wol erbij aan. Eroverheen kan je dan een wolfleece boxpakje doen, dat houdt goed de temperatuur stabiel. En daarover dan een slaapzak (ja liefst ook van wol). Wol is echt top: het houdt de lichaamstemperatuur stabiel. Koel wanneer het warm is en warm wanneer het buiten koud is.

3 jaar geleden

Verwarming aan. Ik moet helaas toch al 457 betalen als termijnbedrag🙃 vattenfall zogenaamd goedkoop.

3 jaar geleden

Heb je fb? Op de groep "wolletjes" kun je ook veel vinden. Ik zou doen: Warm kind in warme wollen pakje, in warme slaapzak. Alles dus even voorverwarmen met kruik bijv. Ligt je kind beetje stil? Bij ons gaan er nog 2teddydekens overheen, strak ingestopt

3 jaar geleden

Reactie op SELADEMAMA

Verwarming aan. Ik moet helaas toch al 457 betalen als termijnbedrag🙃 vatt ...
Ja het is allemaal mega duur..

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Heb je fb? Op de groep "wolletjes" kun je ook veel vinden. Ik zou doen: ...
Ja heb ik!! Ga ik toevoegen!! Helaas ligt hij niet stil.. dat durf ik dus niet aan..

3 jaar geleden

Reactie op Guestwhat

Hier werkt een wollen rompertje eronder echt goed. Wel van merino wol want ...
Ik heb nu een merino box pakje, sokjes, romper en mutsje ook allemaal van merino wol bestel! Een slaapzak zou ook kunnen maar ik ga het eerst zo proberen🙈💵

3 jaar geleden

Ik las laatst over een wollen hoeslaken, dan is het warm warm ze op ligt, ik ga die denk ik bestellen. Wij hebben ook een oud huis en altijd de houtkachel aan beneden dus boven niet warm. Van de week 2x heel koud snachts zag je dat ze echt naar een hoekje was gekropen, dus nu 2 dekens eroverheen over het lakentje en zo’n hoeslakentje

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Ik las laatst over een wollen hoeslaken, dan is het warm warm ze op ligt, i ...
Oh dat is ook een goede! Ik vind dekens gebruiken maar eng…

3 jaar geleden

Reactie op Essss87

Ik las laatst over een wollen hoeslaken, dan is het warm warm ze op ligt, i ...
Weet je die site nog toevallig? Ik kan geen wollen hoeslakens vinden

3 jaar geleden

Ik heb een zacht fleece dekentje strak om het matrasje getrokken Daar ligt ze nu op …

3 jaar geleden

Reactie op xkikiiiii

Weet je die site nog toevallig? Ik kan geen wollen hoeslakens vinden
Kijk eens bij Daaloumaa :-)