8 Reacties

vorig jaar

Gamma heeft een grotere schelp dan die van de action. Als ik zou kiezen zou het die van de gamma zijn. Wij hebben vorig jaar al een zandbak gekregen voor haar verjaardag en dat is een grote houten zandbak met een dakje. Ik ben m liever kwijt dan rijk eerlijk gezegd.. een schelp was zoveel beter geweest of anders de little tikes schildpad.

vorig jaar

De schildpad van LittleTikes hebben wij. Vonden we steviger aanvoelen dan de bekende schelp. En voor het diepere graafwerk lopen we naar het schoolplein hier in de buurt

vorig jaar

Gamma heeft een grotere schelp dan die van de action. Als ik zou kiezen zou ...
Wat is de reden dat je de houten niet fijn vind? Wij zijn namelijk ook aan het ori毛nteren naar een zandbak en wilden voor een houten gaan

vorig jaar

Reactie op Lynn_88

Wat is de reden dat je de houten niet fijn vind? Wij zijn namelijk ook aan ...
Omdat hij megagroot is. Na 1 jaar buiten staan behandeld moet worden anders krijg je splinters. Hij is niet waterdicht zoals wel geclaimd werd. Je kan hem niet zomaar wegschuiven want er zit 140 kg speelzand in.. doe mij maar een schelp馃槄 Het plan is nu om de voegen in te vegen met het zand en even kijken wat we met dat megading gaan doen.

vorig jaar

Ik heb die van de action en is nog steeds super goed! En niet duur haha

vorig jaar

Wij hebben de schildpad. Niet heel groot, maar wel handig. En op die voeten van de schildpad kan mn dochter zitten, dus handiger dan een schelp.
Schelp zandbak. Al 3 jaar veel plezier van.