5 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben kort een zazu projector gehad met oceaan geluidjes en visjes die in kleuren veranderde om langzaam donkerder te worden. Hielp hier helemaal niets 😂 we legde hem in bed en bleef dan even bij hem tot we weg liepen. Ik vond het leuker dan de baby 🤪. Hij was toen wel echt klein.. misschien dat dat verschil maakt. Ik vond overigens het geluid heel zacht..?🤷🏼‍♀️ de normale white noise was hier een goede oplossing.

3 jaar geleden

Reactie op Marchbaby22

Wij hebben kort een zazu projector gehad met oceaan geluidjes en visjes die ...
Ah kijk, wij hebben die ook. Ja leuk is het he, voor ons dan haha! Ja het valt mee volgens mij kan je het aanpassen, het geluid. White noise wil wel eens werken inderdaad. Wat heb je ermee gedaan?

3 jaar geleden

Reactie op Amanda-G

Ah kijk, wij hebben die ook. Ja leuk is het he, voor ons dan haha! Ja het v ...
De projector met tegenzin terug gestuurd 😂 en het Diley ei gekocht met white noise functie. Je kan er een timer op zetten en lichtjes aanzetten als lampje of die feller en zachter gaat. Ons zoontje wordt daar heel rustig en slaperig van. Zitten ook nog veel andere deuntjes op. We zetten hem s’Avonds meestal op 30 min en hij valt binnen 10 minuten meestal wel in slaap

3 jaar geleden

Wij hebben ook een prachtige sterren projector gekocht... Onze dochter vond het prachtig😍 zo mooi dat ze er heel lang naar kon kijken en daardoor helemaal niet meer in slaap viel 😂

3 jaar geleden

Wij hebben ook de oceaan projector. Heb hem al sinds ze geboren is onderdeel van haar slaapritueel. Pyjama en slaapzak aan, tanden poetsen, boekje, iedereen gedag zeggen, liedje zingen en zingend leg ik haar weg en de projector aan. Onze kleine slaapt binnen 10 min. Je kan hem ook wat zachter zetten