4 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb wel een stijve/pijnlijke nek en schouder. Maar dat heb ik al gauw. En nu helemaal met wat wekere spieren en moeilijk slaaphouding u kunnen vinden enzo. Is het echt zenuwpijn, of misschien spiertjes die vastzitten door andere houding (buik sjouwen enz)? Ik heb zelf een elektrische warme kraag bij lidl besteld. Wordt lekker warm en ontspant de nek en schouders weer wat. Misschien kun je zoiets proberen? https://www.lidl.nl/p/silvercrest-personal-care-schouder-warmtekussen/p100334160

4 jaar geleden

Ik heb wel een stijve/pijnlijke nek en schouder. Maar dat heb ik al gauw. E ...
Het is echt zo in vlagen en het gevoel dat er een zenuw gekneld zit ergens...

4 jaar geleden

Misschien eens naar een osteopaat gaan? Vorig weekend zat mijn nek ook vast en tegen de maandag kon ik enkel nog maar drinken met een rietje en met mijn hoofd echt naar beneden te houden. Als ik mijn hoofd normaal hield en wilde slikken, deed het ook pijn aan de zenuwen in mijn nek. De maandag avond nog bij de osteopaat kunnen langsgaan en was direct beter! Ik heb hier wel vaker last van maar nu was het echt wel van een verkeerde slaaphouding. Het is dat of nog veel meer maagzuur die terugkeert ´s nachts...

4 jaar geleden

Ik heb het inderdaad in mijn benen en onderrug.. ik ging naar de fysio voor m’n bekken, maar zowel zij als de vk zeggen dat ze er niet heel veel aan kunnen doen, t is helaas de druk van het kindje..