12 Reacties
één jaar geleden
Ik had deze klachten toen ik een baarmoeder infectie had. Ik wil je niet bang maken en hoor je ook niet over koorts of groene afscheiding, maar hou het wel in de gaten!
één jaar geleden
Reactie op Mama2beP
Klinkt wel hormonaal, zou bijna zeggen ben je zwanger ;) ben je nog naar hu ...
De huisarts denkt dat het gewoon mijn darmen zijn die van streek zijn. Ze hebben nog urine en bloed (snel) getest en waren geen hoge ontstekingswaarden. De huisarts zei dat ik niet echt hormonale schommelingen zou hebben, omdat ik al sinds 6 weken na de bevalling ongesteld ben elke maand. Maar ik twijfel zelf wel of het geen hormonen zijn.... Ik wacht het af. Heb in ieder geval geen koorts. Als het volgende week niet beter is moest ik terug komen
één jaar geleden
Een oud topic, maar ben zelf net 1,5 week gestopt met bv. Voel me ook bij vlagen misselijk, opgezet gevoel en ook nog overtijd (1e menstruatie stipt op 28 dagen, 2e zou nu moeten komen maar zit nu op dag 42) test gedaan maar geen zwangerschap. Heeft het bij jou lang geduurt?
10 maanden geleden
Reactie op DS9094
Een oud topic, maar ben zelf net 1,5 week gestopt met bv. Voel me ook bij v ...
Hi. Oud maar interessant topic.
Ik herken me in een aantal klachten. Hoe lang heb je borstvoeding gegeven?
Voel je je inmiddels alweer beter? Heb je contact gezocht met de huisarts?
5 maanden geleden
Hier ook darmen van streek, slecht slapen en af en toe misselijk 3 dagen na de laatste voeding te hebben gegeven… was al bang dat ik weer zwanger was maar dit topic helpt :)