7 Reacties

4 jaar geleden

Voor de baby : - een dekentje - een jasje of vestje - het ‘geboorte pakje’ - nog twee setjes kleding - maxicosi - speen en knuffeltje - cordring Voor mijzelf : - ‘bevalling outfit’ - 4 grote onderbroeken - dikke sokken - badjas - slippers - verzorgingsproducten - labello - borstel/haarelastiekjes - ID en of paspoort - dextro - schone kleding voor naar huis - voedings BH - telefoon oplader Voor mijn partner: - schone kleding - eten en drinken - muntje voor een rolstoel - kauwgom

4 jaar geleden

Je kan online googelen naar pdf-bestandjes voor de vluchttas, dit heeft mij geholpen met inpakken van de tas. Overigens een tip die ik ook heb gehad. Doe setjes kleding voor de baby in een zipzakje, seal bag en schrijf erop of welk setje nummer 1 is of 2.

4 jaar geleden

Wat hier al gezegd wordt, en een pak babyvoeding als je graag flesvoeding van een specifiek merk wilt geven. En, ook heel belangrijk: je medicijnen en die van je partner!

4 jaar geleden

Kijk ff t filmpje van de verlosmoeder. Die heeft echt goede tips voor je tas!

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Voor de baby - 2 makkelijke setjes baby kleding en rompertje (2 verschillende maten) met mutsje - speentje - tuttel - dekentje - autostoel Voor je partner - set extra kleding - toiletartikelen - handdoek - iets voor vermaak - snacks/drinken - telefoonoplader - zwembroek als je in bad wilt bevallen Voor jou - toiletartikelen - ondergoed en voedingsBH - (bad)slippers - warme sokken - schone kleding en pyjama - kraamverband en zoogcompressen (al zullen ze dat daar ook wel hebben) - telefoon en oplader - eventueel camera (opgeladen) - eventueel lijst met mensen die je wil bellen na de bevalling Overig/voor (tijdens) de bevalling - iets voor afleiding, boek, laptop etc. - eten/drinken - druivensuiker/dextro - kleingeld - massageolie - lippenbalsem - ruim shirt of nachthemd om in te bevallen - badjas - haarelastiekjes! Documenten - ziekenhuis pasje - ID kaart - Eventueel geboorteplan Heb zelf ook nog een slaapmasker en oordoppen mee voor het geval ik een moment beleef dat ik doodziek van iedereen word en met rust gelaten wil worden 🙈 En ik word ingeleid, maar heb ook Always incontinentie broekjes gekocht voor het geval het eerder komt en m’n vliezen breken en ik nog naar het ziekenhuis moet, voor onderweg.

4 jaar geleden

O ja, en ik moest het zorgplan boekje van de kraamzorg meenemen. Daar beginnen ze in het ziekenhuis al mee met de eerste gegevens invullen..