10 Reacties

11 maanden geleden

Wij hadden dit ook een periode. Hebben toen bij t potje gezeten en zelf verhalen verteld over dieren die niet kunnen poepen en heel veel buikpijn krijgen. Ze wilde snel weer er vanaf altijd, maar als we zo'n verhaal verzonnen bleef ze zitten en ging ze het wel weer doen. Belonen daarna en nu doet ze het zelfs op de opvang!

11 maanden geleden

Onze dochter ook binnen 2 dagen zindelijk incl de nacht maar het poepen lijkt ze ook te spannend te vinden dus hetzelfde. Poept nu al 2 dagen niet en normaal dagelijks. Hier ook al een luier geprobeerd om te doen maar dat wil ze ook absoluut niet. Ik lees even mee

11 maanden geleden

hier is dochter sinds nov zindelijk. Poepen vond ze ook heel spannend (en heeft het 2 x in haar broek gedaan, daarna niet weer). Ongelukjes horen erbij vertelde ik haar en dat voelde voor haar erg ongemakkelijk. Maar nu gaat ze zelf naar de wc en opzitten. Afvegen etc nog niet maar ze vindt het nu minder spannend. Ik zou vooral niet pushen en werken met een beloning evt., dan komt het hopelijk goed! 🍀 succes

10 maanden geleden

Reactie op Mommy08

Onze dochter ook binnen 2 dagen zindelijk incl de nacht maar het poepen lij ...
Hoe gaat dat bij jou nu? Mn dochter heeft nu (afgelopen dinsdag) 1x op de wc gepoept. Waarbij ik hoopte dat het hek nu van de dam zou zijn, maar dat lijkt helaas toch niet zo te zijn.

10 maanden geleden

Ik heb mn dochter omgekocht met chocola.. poepje was chocola.. eerste dag tien mini poepjes op t potje.. niet de meest pedagogische methode, maar t werkte wel. Hier deed ze minimaal 5x poepen in onderbroek en plassen ging wel goed. Dus toen omgekocht en meteen ging alles op t potje

10 maanden geleden

Onze dochter is nu anderhalve maand zinderlijk overdag. Maar weigert te poepen op de wc of het potje. Ze doet het dus elke dag in de onderbroek. Ze verstopt zich ook en laat zich absoluut niet meenemen naar de wc.

8 maanden geleden

Bij het slapen krijgt onze zoon nog wel een luier om. Hij wacht dus met zijn grote boodschap tot hij een luier om krijgt, en doet het heel soms in zijn broek. Maar het is wel erg hard en keutelig. Dus hij houdt het op. Heb nu afgelopen week Roosvicee pruimen gekocht bij de drogist. Dat werkt licht laxerend en hopelijk voelt hij nu de aandrang beter en gaat het straks ook goed. Even afwachten dus… maar het lijkt wel een dingetje voor hem.

8 maanden geleden

Reactie op Femke1985

Bij het slapen krijgt onze zoon nog wel een luier om. Hij wacht dus met zij ...
Ah mijn dochter precies hetzelfde! Avond pamper om, en ze gaat er meteen voor zitten (verstoppen) Ze is al vanaf juni vorig jaar zindelijk. (‘s nachts dan niet) en dus poepen ook niet. Echt een drama. Alles geprobeerd.

8 maanden geleden

Reactie op Mommy.mn

Ah mijn dochter precies hetzelfde! Avond pamper om, en ze gaat er meteen vo ...
Hier ook nog steeds met poepen niet. Bij de kinderfysio geweest en die zei dat ze nog best jong is en dat het niet erg is. Luier aanbieden om te poepen en de rest van de dag in onderbroek laten lopen en gewoon plassen op het potje. Nu poept onze dochter gewoon in de onderbroek en vraagt ze daarna pas om de luier. Pffffff

8 maanden geleden

Reactie op MamavanEmy

Hier ook nog steeds met poepen niet. Bij de kinderfysio geweest en die zei ...
Aaah ja, ik denk ook het komt vanzelf wel. (Hopen we 🤭) Ja hier ook een periode heletijd in haar onderbroek. Heb wekelijks de wibra leeggekocht aan onderbroekjes 🙈 Nu dus de pamper periode, dus ik hoop hierna echt de wc.