7 Reacties

één maand geleden

Oh! Hier precies hetzelfde! Hij slaat mij ook in mijn gezicht… bij mijn partner doet hij dit niet. Wij gaan niet verhuizen o.i.d. Dus die spanning is het hier niet, maar hij is wel echt wakker dan. Ik denk misschien dat hij gefrustreerd is omdat we nog in bed liggen terwijl hij er al uit wil. Ik weet ook echt niet wat ik eraan moet doen!

één maand geleden

Reactie op Sand89

Oh! Hier precies hetzelfde! Hij slaat mij ook in mijn gezicht… bij mijn par ...
Misschien stom om te zeggen, maar vind t wel fijn om te weten dat ik niet alleen ben❤️

één maand geleden

Reactie op nmkanoniem

Misschien stom om te zeggen, maar vind t wel fijn om te weten dat ik niet a ...
Nou hier hetzelfde! Je gaat zo twijfelen dan, en denken wat ik dan verkeerd doe…. Maar kennelijk is het een fase 😂. We overleven dit! Ook met wat minder haar 🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Ja, hier ook hoor. Maar dan ineenkeer met slaan uit het niks. Met haren trekken, kan je x terug trekken als hij niet loslaat?

één maand geleden

Hier slaan knijpen en haren trekken bij ons maar ook op de opvang.. hier is het frustratie denk ik. Slaapt bijv niet op de opvang waardoor hij overprikkeld raakt. Hoe is zijn spraak? Hier is z’n spraak er namelijk wel maar nog niet tip top! Dit kan ook zorgen voor frustratie… ik hooppp dat dit over gaat. Hij heeft deze fase al eens eerder gehad toen hij 1,5 was. Dit is toen ook weggegaan tot nu dus.

één maand geleden

Reactie op mamamay95

Hier slaan knijpen en haren trekken bij ons maar ook op de opvang.. hier is ...
Hij kan al hele zingen zeggen, nog niet super duidelijk, maar ik begrijp meestal wel wat hij bedoeld. Hij trekt meestal aan mijn haren als hij zijn niet krijgt🫣

één maand geleden

Ik denk dat het vooral het opzoeken van grenzen is in combinatie met frustratie. Mijn zoontje heeft er nu ook een handje van om te slaan als hij zijn zin niet krijgt. Hij kan dan echt boos worden. Volhouden en consequent blijven. Ik geef telkens aan dat slaan pijn doet en niet lief is. Beter aaien, kusje of knuffel geven. Hij heeft al een paar keer in de hoek gestaan.. zoals al gezegd wordt: zal vast een fase zijn. ☺️