6 Reacties

3 weken geleden

Oei zo enorm herkenbaar hier. Voelen ons zo schuldig omdat we hem 100000x moeten corrigeren omdat hij alles doet wat niet mag, schreeuwen, driftbuien etc. Op de opvang blijk aar ook🙈 het is eigenlijk een gevoelig lief jongetje maar nu echt een draak. De leidster van de opvang zei dat dit een samenloop is van overprikkeling van de feestdagen/ander ritme erdoor en al een beetje toe aan school. Blijkbaar hoort het er met deze leeftijd bij 😔 maar het is flink pittig inderdaad. 🍀🍀🍀🍀

3 weken geleden

Heel herkenbaar. Het hoort inderdaad bij de ontwikkeling! Je peuter wordt een kleuter en is zeeeeeeker toe aan school. Onze dochter is nu ook een "draak". Ik denk dat als je in je achterhoofd houdt dat het allemaal normaal is en dat je kind er niets aan kan doen je geduld x 10 is. Mij helpt het wel in ieder geval! Komt goed mama! ❤️

3 weken geleden

Gelukkig hebben hier meer kindjes last van (niet voor jullie maar voor mij🙈) ik wil ook echt niet de hele dag als een politie agent achter hem aan lopen maar oeff.... Gelukkig gaat maandag de peuterspeelzaal weer open na de vakantie. Hopen dat dat hem al een beetje gaat helpen. Dit is voor niemand leuk..

3 weken geleden

Ik was opzoek naar dit topic🙈 Ik word er helemaal gek van, druk, gillen, niet luisteren. Grote mond hebben 😳 Lastig om mee om te gaan. Maandag weer naar het kdv 🇳🇱😅

3 weken geleden

Pfoeee ik kan niet wachten tot dat onze draak naar de basisschool kan! Zoveel energie, nieuwsgierig maar ook niet luisteren en vaak driftbuien. We hebben er ook 1 van 16 maanden rondlopen en samen zijn die twee echt niet te stoppen 🤣

3 weken geleden

Het is echt een opluchting om dit te lezen! Mijn zoontje is zo pittig de laatste tijd. Bewust stout en dan lachen als je ‘m corrigeert. Ik ben er nu ook een paar keer door de opvang op “aangesproken” maar weet ook niet zo goed wat ik ermee moet. Voel me soms echt een politieagent.