8 Reacties

16 dagen geleden

Jeetje, dat duurt wel heel lang inderdaad! Ik zou al snel denken aan een maag- of darmbacterie ofzo. Ik zou bij de kinderarts in ieder geval om een feceskweek vragen. Kan je het ziekenhuis bellen en vragen of ze de afspraak kunnen verplaatsen naar eerder? En misschien kan je nog advies vragen aan de arts op het consultatiebureau?

16 dagen geleden

Oh 14 mei is wel laat denk ik, zeker met zoveel ontlasting en niet eten. Drinkt hij wel voldoende? Ik zou denk ik proberen om eerder een afspraak te hebben in het ziekenhuis, ons zoontje had ook vanaf het begin al minimaal 8 poepluiers op een dag en dat nam de huisarts ook niet echt serieus. Succes en beterschap voor de kleine man ❤️‍🩹

16 dagen geleden

Ik zou de huisartsenpost bellen, mijn zoontje had 2 dagen en kon direct terecht. Enorm geven ivm uitdroging

15 dagen geleden

Ik zou denk ik het consultatiebureau ook even proberen als het ziekenhuis niet vervroegd kan worden. Wat vervelend dat de huisarts je niet serieus neemt... En ik zou alert zijn op signalen van uitdroging. Hopelijk snel beter!

15 dagen geleden

Vasthouden aan je moedergevoel! Nogmaals bij de huisarts aankloppen en duidelijk maken dat t echt niet kan zo. Of nu t weekend is, bij de HAP aankloppen. CB is ook nog wel een idee. Heb 1x vreselijke buikgriep bij mn zoontje meegemaakt. Gelukkig een HA die wel gelijk doorverwees, maar in t ziekenhuis een co-assistent die t allemaal lichtjes opnam “want versuft is echt dat je geen contact met hem krijgt, hij kijkt wel gewoon rond en reageert nog”. Ja gast, maar als mn kind niet ziek is had ie al de hele kamer onderzocht en had ie niet jammerend tegen me aan gelegen. Dit is versuft, tov zn gewone doen. Dus de daadwerkelijke kinderarts erbij. Die nuanceerde iets meer en nam ons na lang aandringen iets serieuzer. Als ik mn poot niet stijf had gehouden, waren we gewoon weer naar huis gestuurd om t nog een tijdje aan te kijken. Terwijl hij daar na een middag aan hun ORS en ander middeltje een heel stuk opgeknapt was. #noggefrustreerd 🥹

14 dagen geleden

Reactie op Mom90

Jeetje, dat duurt wel heel lang inderdaad! Ik zou al snel denken aan een ma ...
Kweek is gedaan door huisarts, kwam niks uit. Cb stuurt ons door naar de huisarts

14 dagen geleden

Aangezien het al maanden duurt, zou ik nu de afspraak met kinderarts afwachten. Je kunt de poli bellen of er uitvallers zijn. Bel bijv elke dag dat je vrij bent dat je ook evt die dag kunt wanneer er een uitvaller is. Of plan een extra bezoek bij het cb Komen er darmaandoeningen voor in de familie? Of bijv coeliakie

10 dagen geleden

De dietiste heeft aangeraden lactosevrij te gaan eten. Daar zijn we gisteren mee gestart en vandaag geen diarree meer gehad. Ben benieuwd