10 Reacties

3 jaar geleden

Ja hoor het is toch niet voor niks 6 maanden voeding

3 jaar geleden

Niet eens bij stil gestaan mijn zoon vind deze heerlijk neem aan dat als t niet goed is ze dit ook niet in de potjes zouden stoppen

3 jaar geleden

Mijn zoontje vind deze varianten ook lekker. Oudste heeft ook altijd gekregen . ☺️

3 jaar geleden

Gefermenteerde melk is yoghurt of kwark, dus geen normale melk 😉

3 jaar geleden

Reactie op VF82

Gefermenteerde melk is yoghurt of kwark, dus geen normale melk 😉
Oke maar wil je nu zeggen dat babies yoghurt of kwark mogen eten dan? Op de site van het voedingscentrum staat vanaf 8 maanden mag het een beetje als toetje?

3 jaar geleden

Oke maar wil je nu zeggen dat babies yoghurt of kwark mogen eten dan? Op ...
Mijn zoontje eet ook wel eens volle yoghurt met iets van fruithapje erdoor. Hij is donderdag 7 mnd en mijn eerste zoon at dat toen ook dus prima hoor!

3 jaar geleden

Oke maar wil je nu zeggen dat babies yoghurt of kwark mogen eten dan? Op ...
Mijn dochter is 6 maanden en die eet heel graag de mango of bananen ontbijtjes van ellas kitchen. Die zijn ook vanaf 6 maanden. Daar zit yoghurt in, vindt ze heerlijk. Ik maak zelf ook weleens volle yoghurt of kwark met fruit voor haar.

3 jaar geleden

Je geeft geen zuivel als vervanger van de borst of kunstvoeding, maar het kan wel ergens in zitten.

3 jaar geleden

Waarom niet is ervoor op de markt, is als bij of oefenhapjes bedoeld niet als vervanging bv of kv Mijn in dochter smult er elk geval heerlijk van, en heeft er verder geen klachten, uitslag of iets dergelijks van.

3 jaar geleden

Reactie op MdeB2

Je geeft geen zuivel als vervanger van de borst of kunstvoeding, maar het k ...
DIT is het antwoord waar ik naar op zoek was. Dankjewel!