20 Reacties
3 jaar geleden
Nou je eisprong vindt plaats 14 dagen voor je menstruatie, dus als je seks hebt 2 dagen voor je menstruatie kan je onmogelijk zwanger zijn
3 jaar geleden
Reactie op molOfOneBoy
Nou je eisprong vindt plaats 14 dagen voor je menstruatie, dus als je seks ...
Thanks!
3 jaar geleden
Thanks!
Zeg nooit nooit. Ik was officieel ook niet in mijn vrichtbare periode en heb (gelukkig heel gewenst en ‘gepland’) wel een mooi meisje nu😊 dus testen zou ik voor de zekerheid wel doen. Wanneer dat kan; geen idee. Maar volgens mij kunnen de duurdere/vroege testen al vanaf 1-2 dagen na je menstruatie meen ik. Bij een drogist kunnen ze je vragen mogelijk beantwoorden?
3 jaar geleden
Reactie op Sam14
Ik weet niet of jouw cyclus al regelmatig is? Ik ben nu 2x ongesteld gewees ...
Werd voor de zwangerschap om de 4 weken, erna om de 3 weken, ja ga zeker testen!
3 jaar geleden
Reactie op Sam14
Heb gelijk vroege zwangerschapstest besteld. Ben benieuwd en laat jullie ook weten
3 jaar geleden
Reactie op Sam14
En 3 weken en 3 dagen zijn al voorbij, morgen 4 dus
3 jaar geleden
Reactie op Ellen_1993
Zeg nooit nooit. Ik was officieel ook niet in mijn vrichtbare periode en he ...
Ik heb voor zekerheid ovulatie app gedownload, als ik gewoon om de 4 weken invoer mn orginele cyclus zegmaar dan was de onveilige seks dus op mijn meest vruchtbare dagen .. als ik het om de 3 weken invoer (dat was dus mn cyclus na de bevalling) dan is er "niks" aan de hand.
3 jaar geleden
Ik heb voor zekerheid ovulatie app gedownload, als ik gewoon om de 4 weken ...
Je kunt er nu niks aan terug draaien
Enige wat je kan doen is over een goede week nog eens testen als je niet al ongesteld bent. En evt week later weer als je niet ongesteld bent
3 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Enige wat je kan doen is over een goe ...
Ik ga vandaag testen, en volgende week weer als in nog niet ongesteld word
3 jaar geleden
Reactie op Hannelore13
Enige wat je kan doen is over een goe ...
Test is negatief, volgende week weer testen als ik niet ongesteld ben
3 jaar geleden
Test is negatief, volgende week weer testen als ik niet ongesteld ben
Maar je test kan toch ook niet positief zijn als je 4 dagen geleden 1x seks hebt gehad ?
Zou me niet al te druk maken als ik jou was !
3 jaar geleden
Reactie op MamavanMaggy
Maar je test kan toch ook niet positief zijn als je 4 dagen geleden 1x seks ...
Haha nee klopt maar schoot ook echt in paniek omdat ik wel die dag heel vruchtbaar was ivm voorvocht en nog steeds niet ongesteld , kijk het even aan
3 jaar geleden
Reactie op VanyS
Ik snap t ook niet🤷🏼♀️
Oh vokgens mij maakt dat niet uit sommige mensen zijn héél vruchtbaar. Bij mn 2e moest ik al testen vóórdat ik over tijd was ivm een ingreep om alles uit te sluiten. En bleek dat ik zwanger was na 1x onveilig seks. Nou dan sta je er anders in en kan je zulke vragen stellen maar goed verder heb ik nooit uitgerekend of me erin verdiept hoe en wanneer je precies zwanger wordt, wel weet ik dat er aantal "extra" vruchtbare dagen zijn. Ik ben met beide zwangerschappen na 1 x onveilige seks zwanger geraakt daarom weet ik ook niet alles.