14 Reacties
4 jaar geleden
Oooh tof! Veel lingerie merken hebben van dit soort jurkjes/kimono鈥檚, gewoon even op googlen.
Ik had die van mij gewoon simpel van shein besteld maar de bezorgtijd is natuurlijk langer dan een week vaak 馃槀.
4 jaar geleden
Reactie op summerstar
Ik heb hem vandaag en ben mega zenuwachtig 馃お馃槄
Aah super spannend ! Ik ben nu al zenuwachtig en heb nog een week 馃槀
4 jaar geleden
Ik krijg steeds reclame van mii-estilo, zitten jurken in van verschillende prijsklassen. Sommige fotografen hebben ook dat soort jurken op voorraad, zodat je die niet zelf hoeft te kopen.
4 jaar geleden
Als je zo'n jurk vind mag je het altijd laten weten! Ga er nog 1 doen met mijn man.
Heb nu een deel van mn Trouwjurk gebruikt.

4 jaar geleden
Ik heb een jurk besteld op mumsmooi. Hier staan veel mooie zwangerschapsjurken op geschikt voor een shoot. Houd er wel rekening mee dat het 1,5 week duurt voordat je de jurk hebt. Deze komt nl uit China. Ik had voor de snelle bezorging gekozen maar ook dan duurt het wat langer 馃槈
4 jaar geleden
https://www.vinted.nl/dames/kleding/jurken/lange-jurken/1375649438-zwangerschapsjurk-voor-fotoshoot
Ik vond deze echt prachtig. Helaas roze/zalmkleurig en wij krijgen een jongen dus wil liever wit of lichtblauw . Misschien iemand anders die hem mooi vindt.