8 Reacties

4 jaar geleden

Hi! Ik heb hier niet ervaring mee, vooral bekkenpijn. Maar ik zou het toch eens navragen bij een fysio want die kunnen je misschien na 1 behandeling al verder geholpen hebben! Zonde om er mee door te lopen denk ik straks wordt het alleen maar erger

4 jaar geleden

Hee! Ik heb dit ook gehad. Ik ben toen naar de fysiotherapeut gegaan en zin heeft met meerdere malen losgemasseerd. Ze heeft oefeningen meegegeven welke ook op internet staan. Bij mij was het na 3 weken weer weg! Hopen dat het bij jou ook snel minder word! Het is indd erg pijnlijk en onverwachts, dus snap pijnkreet haha. Succes ermee

4 jaar geleden

Ik heb het ook gehad toen ik ca 25 weken zwanger was. Echt heel erg pijnlijk, wat vervelend dat je daar al zo lang last van hebt. In mijn geval hielp veel rust en slaap wel en was ik er met een paar weken vanaf. Maar als je verteld dat je er al een paar weken mee rondloopt zou ik ook even een fysiotherapeut opzoeken en misschien toch nog net iets meer rust nemen overdag? Meer rust of net iets meer slapen doet soms wonderen. Oh en natuurlijk met je verloskundige bespreken. Heb je dat al gedaan? Succes en sterkte, ik hoop dat je er snel overheen komt, want zwangerschaps ischias is zeker geen pretje!

4 jaar geleden

Reactie op Jenn2

Hee! Ik heb dit ook gehad. Ik ben toen naar de fysiotherapeut gegaan en zin ...
He wat een goede tip! Ik dacht dat er niks aan te doen was. Maar dan ga ik maandag meteen even bellen. Heb ik ook niet voor niks extra fysio behandelingen in mijn pakket opgenomen.

4 jaar geleden

Reactie op Suscha

Ik heb het ook gehad toen ik ca 25 weken zwanger was. Echt heel erg pijnlij ...
Ik heb het niet met mijn verloskundige besproken, dacht dat het er een beetje bij hoorde. Het is ook niet dat ik er niks meer door kan gelukkig. Maar een aantal keer per dag wel echt last van. Tijdens het wandelen sowieso en af en toe ook binnenshuis. Maar bedankt voor je reactie :)

4 jaar geleden

Gisteren contact gehad met een fysio. Die zei dat het zo kort voor de bevalling niet echt zinvol meer is om een behandeling te starten. Hij gaf wel aan dat we zelf aan de slag kunnen gaan met een massage met een tennisbal. En dat als de klachten na de bevalling bleven bestaan ik opnieuw contact kon opnemen.

4 jaar geleden

Ik liep met ischias vanaf eerste trimester. Kinesist gegaan voortdurend en hielp helemaal niks. Mn gouden tip: een yogabal! Elke dag +- 15 minuutjes cirkelbewegingen maken met heupen deed wonderen hier! Als ik nu last heb, ga ik even op die bal draaien en is het weer weg

4 jaar geleden

He wat goed! Volgens mij heeft mij zus er een, even vragen of ik die kan lenen. Ik heb gisteren nog een andere fysio benaderd, want vond het antwoord van de ander niet zo bevredigend. En deze kon me wel helpen gelukkig, ik heb morgen een afspraak staan.