18 Reacties

3 jaar geleden

Wasbaar! Heb ze van happy naps en zijn makkelijk te wassen in de wasmachine. Geweldige printjes ook. Vangen idd alleen de poep op.

3 jaar geleden

Wasbare van Happy bear! Helemaal blij mee 😊 Klopt idd dat ze (beide) alleen ontlasting opvangen en geen vocht, dat kan ook niet in het zwembad 🙈

3 jaar geleden

Bij wasbaar moet er geen luier meer onder...

3 jaar geleden

wasbaar is ideaal, vaak ook met leuke printjes zodat een zwembroekje niet nodig is. de urine gaat bij beide erdoorheen dus dat zou geen reden moeten zijn. eenmalige aankoop en inderdaad bruikbaar tot 3 jaar

3 jaar geleden

Ik heb alleen maar wasbare luiers, dus ook de zwemluier. Eenmalige aanschaf en daarna klaar. En het wordt ook goed schoon in de wasmachine! Al heeft de mijne nog niet gepoept in de zwemluier...

3 jaar geleden

Ik heb ook een wasbare zwemluier gekocht op de 9 maanden beurs. Ze gaven idd aan dat de urine er doorheen gaat, maar dat het chloor in het zwembad dat afbreekt. Poept vangt het wel op! Wij hebben er 1tje die je ook idd t/m 3 jaar kan gebruiken, want het is helemaal verstelbaar

3 jaar geleden

Wij hebben ook wasbare zwemluiers. We zwemmen elke week met twee kinderen dus anders hadden we een behoorlijke berg wegwerp moeten aanschaffen en weggooien. Hartstikke zonde en de wasbare luiers zitten ook nog eens mooier omdat ze verstelbaar zijn. Per dochter hebben we er één. Van het merk happy bear geloof ik. Hartstikke tevreden over.

3 jaar geleden

Reactie op Fleurig88

Wasbare van Happy bear! Helemaal blij mee 😊 Klopt idd dat ze (beide) alle ...
Hier ook happy bear heel blij mee! Kans is zo klein dat ze precies in het zwembad poepen. Zonde om steeds een zwemluier weg te gooien

3 jaar geleden

Misschien beetje rare vraag, maar mijn zoon heeft, net als de meeste babies denk ik, altijd hele dunne poepluiers.... Als zwemluiers geen urine opnemen, wel waterdunne ontlasting dan? Of heb ik straks helemaal een gele vlek rondom mijn zoon als we gaan zwemmen?

3 jaar geleden

Wasbare zwemluier. Wel 1 tip; neem ook een niet wasbare mee of nog een wasbare voor als hij/zij er in poept. Hadden wij en toen was het zwemuitje snel voorbij..

3 jaar geleden

Zijn die zwemluiers makkelijk te wassen met de hand? Ik zit er over te denken er twee aan te schaffen voor onze vakantie naar Kroatië, maar dan moet ik ze wel met de hand kunnen wassen natuurlijk!

3 jaar geleden

Ik heb ook een wasbare gekocht na het uitje in de babyspa 😄 ik vind het heel handig. Neemt idd geen urine op maar bij de wegwerp ook niet. Mijn baby heeft wel dunne ontlasting dus stel me de vraag of de pamper dit wel opneemt 🙈

3 jaar geleden

Ik heb 1 wasbare luier maar gebruik soms ook wegwerp. De wegwerpluiers gebruik ik ook vaker dan 1 keer hoor, je kan ze gewoon laten drogen en opnieuw gebruiken. Alleen als er wel in gepoept is gooi ik ze weg.

3 jaar geleden

Weet iemand of ik dit alleen ook als zwemluier kan gebruiken? Dus niet dat stoffending van binnen in erbij, maar alleen dit?

3 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Weet iemand of ik dit alleen ook als zwemluier kan gebruiken? Dus niet dat ...
Dan moet je hem met een speld op verschillende plekken lek prikken, anders heeft je kleine een zak water aan de billen hangen bij uit het water getild worden

3 jaar geleden

Reactie op Mar Van

Weet iemand of ik dit alleen ook als zwemluier kan gebruiken? Dus niet dat ...
Deze over doekjes zijn bedoeld om waterdicht te zijn en alle urine binnen te houden. Een zwemluiers is juist vochtdoorlatend. Daarnaast zal het zwembad water je overbroekje aantasten waardoor deze sneller door zal gaan lekken en lelijk wordt. Overbroekjes zijn vaak duurder dan een zwemluier. Ik zou het dus niet doen en gewoon een zwemluier kopen. Met 1 zwemluier kan je 3 jaar toe..

3 jaar geleden

😆oke bedankt!

3 jaar geleden

Ik heb de wasbare, daar doe ik een hydrofiele doek in (een hydrofiel in 4e geknipt). Deze neemt dan de ontlasting/urine op. En als er gepoept wordt is je luier nog schoon! 😃