12 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter is bijna 12 kg en 81 cm. Ze heeft een gele zwembad voor kindjes vanaf 1 jaar. En ook van die zwembandjes voor om de armen. Beide hebben we gebruikt tijdens onze vakantie. Ook in een subtropisch zwembad geweest. En was blij dat ik beide had. Als je moe wordt van het vasthouden dan is die gele band echt super. Ik wisselde gewoon af in verschillende baden. Golfslagbad gele band, echt een aanrader. Wild waterbaan (ja dat kan ook met zo'n kleintje haha) zwembandjes om de armen en gewoon goed vasthouden.
2 jaar geleden
Wij hebben een band en vleugeltjes meegehad vorige week. In de band werd ie super boos omdat ie niet bij t water kon en niet vrij bewegen. Gelukkig hadden we de vleugeltjes ook meegenomen. De eerste keer om doen vond ie vreselijk maar toen ie doorhad dat t zijn vrijheid betekende was het feest.
Je moet hem dan wel de hele tijd vasthouden. Ze blijven daarmee echt niet drijven. Wij hadden gewoon een redelijk kaal zwembad, waar wij grotendeels in konden staan. Dus dat was prima en hij ging evht met zn armen en benen al zwembewegingen maken.
In een druk tropisch zwembad waar je niet overal kunt staan, is een band misschien nog wel fijn. Je hebt die ook wel voor grotere kindjes om echt in te zitten. Alleen een ring is niet veilig lijkt me…
Bij Centerparcs hebben ze ook van die hesjes, samen met vleugeltjes lijkt dat op een puddle jumper. Misschien is een puddle jumper nog een idee?
2 jaar geleden
Reactie op NandavdM
Welke vleugels heb je als ik vragen mag? Ze lijken mij allemaal zo groot vo ...
Ik heb die van mij gekocht bij Center Parcs. Ze zijn van Paw Petrol hahah. Waren 5 euro daar.

2 jaar geleden
Reactie op NandavdM
Welke vleugels heb je als ik vragen mag? Ze lijken mij allemaal zo groot vo ...
Wij hebben deze (gekregen) en passen erg goed en ons zoontje is tenger.
https://www.babypark.nl/swim-essentials-red-white-whale-zwembandjes-0-24-mnd.html?gclid=CjwKCAjwh8mlBhB_EiwAsztdBCU_2ziE0ZFR8KF88GQfEREokqILwjDiay_EWou9xLgLUV7Elf2X3BoCQjwQAvD_BwE
2 jaar geleden
Ik kreeg laatst deze van Decathlon aangeraden. Schijnt dat ze hier goed zelf in kunnen zitten, goed rechtop maar toch ontspannen en dan lekker dobberen 😁 Zelf dus nog niet uitgeprobeerd, maar wil hem bestellen voor de vakantie.
https://www.decathlon.nl/p/zitband-voor-peuters-transparant-met-luiaardprint-en-handgrepen/_/R-p-301023
2 jaar geleden
Reactie op Rvermol
Ik kreeg laatst deze van Decathlon aangeraden. Schijnt dat ze hier goed zel ...
Die hebben wij, maar ons zoontje vond t dus niks meer. Hij kan niet met zn handjes bij t water dan. Vond hem als baby wel heel fijn, leuk om te spelen met die handvatten/vast te houden. En hij is doorzichtig dus hij kon dan wel er doorheen kijken naar t water. Maar dat was niet voldoende meer 😉
2 jaar geleden
Net terug van vakantie. En we hebben ons zoontje van 16 maand deze om gedaan. Wel alleen de vleugels. Die kun je er af halen van die band die om hun borst gaat. De welbekende oranje vleugels hebben we ook geprobeerd maar die waren aan de onderkant veel te breed waardoor hij z’n armen niet kon buigen. Deze van Decathlon vonden wij perfect omdat die smaller aan de onderkant is. Zo kon hij prima eten en spelen met deze bandjes om