13 Reacties
3 jaar geleden
Wat bedoel je? Wat is de star? Je kan toch gewoon het echo centrum bellen voor een afspraak? 😅
3 jaar geleden
Reactie op viena
ik heb naar die ook gebeld ze hebben geen plen en de star-shl edel ik daar ...
Oke dan moet je op zoek naar een echo centrum wat verder weg. Google is je beste vriend! Maar waarom bel je nu pas voor de 13 weken echo? 😅
3 jaar geleden
Je kan tot 14+3 je 13 weken echo laten doen en inderdaad kijken of het wat verder weg kan.
Hoe komt het dat je het nu pas regelt? Ik kreeg de verwijzing al vrij snel na mijn intake bij de verloskundige. Had het al gepland staan voor ik überhaupt 12 weken ver was.
Succes met zoeken! En hoop voor je dat het nog lukt 🙏
3 jaar geleden
En ik heb zelfs mn 13 weken met 14+4 gedaan👀 dus je hebt nog wel iets speling. Kan je verloskundige hier niet bij helpen?
3 jaar geleden
Reactie op Dominiquee_
Oke dan moet je op zoek naar een echo centrum wat verder weg. Google is je ...
want ik heb hyperemise gravidarum en ik vergeet dit echo regelen want elke week in het ziekenhuis gelegen door uitdroging ik heb veel probleem ik zorg nast HG voor 3 kinderen ik vergeet eigenlijk
3 jaar geleden
Reactie op viena
ze kan niet helpen 😞
Waarom niet? Ze kan toch meedenken in mogelijkheden?
3 jaar geleden
Reactie op viena
maar hoe kan ik deze doen dan ik heb geen idee waar kan ik doen?
Wat ik ervan weet is dat de 13 weken echo een echo is waarmee je deelneemt aan een wetenschappelijk onderzoek. Dus het is deels voor jezelf, maar ook voor onderzoek. Je zou bij je verloskundige een extra echo kunnen aanvragen waarbij ze alles checken, maar dat je dus niet voor dit onderzoek meedoet? Ik loop zelf in het ziekenhuis en daar zijn ze sowieso heel ‘makkelijk’ met echo’s inplannen enzo. Wij hebben een week van tevoren nog een 13 weken kunnen inplannen, daarin werd echt goed meegedacht.
Denk dat voorop staat dat je gewoon wilt weten of alles goed is? Dat kunnen ze ook checken bij een normale echo, daar is het label ‘13 weken echo’ niet voor nodig lijkt me.