104 Reacties

9 maanden geleden

Hier nog geen 2e kindje maar wel zeker de wens! We stellen het eigenlijk steeds een beetje uit haha. Nu eerst eind mei lekker op vakantie en dan zien we wel!🥰

9 maanden geleden

Wij verwachten eind aug onze 2e, dan is onze zoon 2,5 maand. Lijkt ons een prettig leeftijdsverschil omdat de oudste dan al een stuk meer begrijpt en je dingen uit kunt leggen enz. En daarnaast moest ik er het 1e jaar nog even niet aan denken na alle slapeloze nachten, nu zijn we er weer klaar voor. Waren bij de 4e ronde zwanger dus dat was ook heel fijn!

9 maanden geleden

Ik ben in december 2024 bevallen van ons 2de kindje wat voor ons als een totale verrassing kwam aangezien onze 1ste via ivf is geweest en wij in april 2024 nog te horen kregen dat als we een 2de zouden willen het weer vis ivf moest gebeuren maar 3 weken later had ik een positieve test in handen van een natuurlijke zwangerschap. Het is even pittig maar je went er aan en persoonlijke had ik het niet anders willen hebben en zou ik het zo weer over doen.

9 maanden geleden

Ik ben 08/01/2025 van een tweede zoontje bevallen. We wilden bewust geen te groot leeftijdsverschil tussen de twee, dus hebben we de anticonceptie gestopt na de eerste verjaardag van de oudste, met het idee dat mits enkele oefenrondes, we op een leeftijdsverschil van zo'n 2,5 jaar zouden zitten. De natuur heeft anders beslist en ik was binnen de 6 weken weer zwanger. Onze jongens schelen een dikke 21 maanden.

9 maanden geleden

Wel de wens. Dus gestopt met anticonceptie sinds eind feb

9 maanden geleden

Hier eind september uitgeteld. Scheelt dan 2.5 jaar met m'n eerste. Ben benieuwd hoe het gaat zijn met twee kinderen

9 maanden geleden

Wij proberen zwanger te worden van een tweede. Hebben net ronde 2 erop zitten dus ik ben benieuwd. Bij ons eerste zoontje was het in 1 keer raak, dus ik merk dat ik een beetje ongeduldig ben haha.

9 maanden geleden

Ik ben begin juli uitgerekend van ons tweede kindje, ze schelen dan 2 jaar en 4 maanden. Was iets sneller dan verwacht, vorige keer bijna een jaar erover gedaan om zwanger te raken en deze keer was het in 1 keer raak 😅. Vooral voor m'n man even schrikken toen hij erachter kwam, maar nu vinden we het allebei heel leuk. Heel benieuwd hoe onze zoon erop gaat reageren 😊

9 maanden geleden

Ik zou heel graag willen maar mijn man is nog niet helemaal overstag, zo ja is de Planning na de zomer. Gaan eerst nog op vakantie en wil dan lekker genieten 🍷 🍺 😁

9 maanden geleden

Wij denken na de zomer weer te gaan starten! Eerst nog even een zomer zonder baby in de buik en zonder borstvoeding ;)

9 maanden geleden

Onze dochter is vorige week 2 geworden en ben nu 16 weken zwanger. Begin sept uitgerekend dus er zit dan 2,5 jaar tussen de meisjes💗

9 maanden geleden

Wij hebben een wens voor een 2e kindje. Nu met de 2e ronde bezig. Bij mijn zoon van bijna 2 duurde het 5 rondes dus geduld is key.. maar toch ongeduldig;)

9 maanden geleden

Wij begonnen met proberen toen mijn zoontje 1 werd (inmiddels 2) en het was gelijk raak. Er zitten nu dus 1 jaar en 9 maanden tussen en wij vinden het erg leuk zo dicht op elkaar 🩵🩷

9 maanden geleden

14 maanden nadat de eerst geboren was begonnen we met proberen voor een 2e. Na 10 mnd eindelijk raak (1e binnen 3mnd) maar dat bleek met 7 weken een miskraam te worden. Daarna toch weer binnen 3 maanden raak. Nu zit er 3 jaar tussen, maar dat heeft zeker zijn voordelen!

9 maanden geleden

Hier een dochter van maart '23 en een zoon van augustus '24. Zit dus 1 jaar en 5 maanden tussen, pittig! Na eigenlijk 1 keer 'proberen' raak.

9 maanden geleden

Zoon maart ‘23 en een zoontje opkomst in augustus ‘25

9 maanden geleden

Hier een meisje van maart 2023 en ik ben eind april uitgerekend van ons 2e meisje. Iets eerder dan ‘gepland’ en destijds een lichte schok, maar vooral heel leuk :)

9 maanden geleden

Proberen het weer sinds september/oktober, helaas lijkt het nog niet te lukken. Hoopte dit keer zonder hulp zwanger te worden. Ik heb PCOS. Werd vorige keer nauwelijks ongesteld dus toen hulp ingeschakeld. Nu wel een (beetje onregelmatige) cyclus. Helaas dus toch maar weer een afspraak gemaakt bij de fertiliteitsarts. Hopelijk straks snel raak. Gelukkig hebben we al een heel leuk kereltje rondlopen. Probeer daar zoveel mogelijk van te genieten.

9 maanden geleden

2 maart ons 1e kindje 2 jaar, nu 13 juli uitgerekend van ons 2e kindje

9 maanden geleden

Wij hebben 2 oktober ons tweede kindje mogen verwelkomen. Ze schelen 1,5 jaar. Zo leuk 😊