Wij zijn nu 2x een weekend weg geweest, toevallig twee weekenden richting de 30 graden aan de andere kant van NL (dik 3 uur rijden in airco). Eerste weekend was onze zoon heel veel aan het hoesten. Had er echt last van, een beetje zn droge lege hoest als een hondje. Ik dacht een virusje. Tweede weekend weg rijden we weg met de airco en direct is het hoestje er weer. Als we de airco uitzetten stopt het hoesten maar huilt hij hard en is hij binnen zo time doorweekt van het zweet in de maxi cosi.
Gister een dagje op de kdv geweest en geslapen met airco de op kamer en nu weer die hoest. Nu wisselen we soms airco aan en
uit in de auto… er is geen tussenstandje.
Is een typische airco hoest herkenbaar voor jullie? Zo ja, Wat doen jullie eraan?
Geen idee, nooit aan gedacht. wordt vast niet standaard gedaan met een grote of kleine auto beurt. Ik kan eens vragen aan de garage naar de filters. Bij kdv is het een airco in het gebouw, die hebben vast filters
We hadden hetzelfde met onze kleine meid. Ik zit een bakje water in de kamer naast de airco. Ik denk dat dat een beetje helpt. Haar hoest is veel beter als we het aanzetten.