8 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi, Wij hebben dit gehad met banaan. Bij 4 maanden zat het gezicht volledig onder de rode uitslag in het gezicht, na het eten van banaan. Met 9 maanden hebben we een allergietest gedaan in het ziekenhuis. Daar reageerde hij nergens meer op. Wij hebben dit toen gedaan, om het definitief uit te sluiten, omdat we het thuis niet meer mochten proberen vd artsen. En om te bekijken of hij ook allergisch was voor andere dingen die veel voorkomen met een bananen allergie, zoals latex en kiwi

茅茅n maand geleden

Bij vermoedens van een allergie sowieso naar de dokter. Wat bedoel je precies met dat hij het moeilijk heeft? Overgeven is namelijk geen symptoom van een allergische reactie. Ik denk hierbij meer aan een intolerantie, maar dat is dus aan een arts om uit te klaren.

茅茅n maand geleden

Reactie op Mominprocces

Bij vermoedens van een allergie sowieso naar de dokter. Wat bedoel je prec ...
Ja hij zeurde, wou opgepakt worden, ... eerst dacht ik dat die moe was maar dan begon die over te geven. Gaat tolerantie makkelijk over? Buiten overgeven is er echt niets aan de hand, geen uitslag ofzo

茅茅n maand geleden

Reactie op NikitatJ_14

Ja hij zeurde, wou opgepakt worden, ... eerst dacht ik dat die moe was maar ...
Bij mij zijn zowel allergie毛n als intoleranties nooit verdwenen. Deze laatste leveren wel geen totaal verbod het is een beetje als dansen op een slap koord. Maar misschien dat dit bij een dreumes anders ligt. Bij die kleintjes is hun hele vertering systeem nog in ontwikkeling.

24 dagen geleden

Om eerlijk te zijn klinkt het meer als zijn darmen die eraan moeten wennen, dan een allergie. Een kiwi is zuur en dat kan de darmen/darmwand prikkelen. Met als gevolg dunne ontlasting/diarree. Als je wel een allergie vermoed,zou ik dit laten uitzoeken bij een arts. Je kunt over allergie毛n heen groeien. Maar je kunt er ook heel ziek van worden en medicijnen nodig hebben. Daarnaast kun je jezelf afvragen, hoe belangrijk vind je het dat je kind kiwi eet. Er is genoeg ander fruit te krijgen.

24 dagen geleden

Oh met alles eruit bedoel je overgeven. Ik dacht aan diarree. Maar ook dat vind ik niet een symptoom voor een allergie. Kortom overleg het met het cb of je huisarts.

23 dagen geleden

Reactie op Brownn

Oh met alles eruit bedoel je overgeven. Ik dacht aan diarree. Maar ook da ...
Ja overgeven. 馃槄 Vind zo gek, nu geef ik het gewoon niet maar de laatste keer heeft hij het zelf gepikt van zijn buurman in de cr猫che. Ging over maar 1 stukje want ze waren net te laat om in te grijpen 馃珷

23 dagen geleden

Overgeven kan w茅l een symptoom zijn van een allergie. Zo ben ik zelf ook achter een voedsel allergie gekomen. Overgeven was mijn enige symptoom en uit een test bleek ik een allergie te hebben. Zou dus laten testen.