85 Reacties

één jaar geleden

Jeetje wat een rollercoaster! Gefeliciteerd met jullie knappe mannetje 💙

één jaar geleden

O dat zal vast even schrikken zijn geweest! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Raphaël! 💙 Hele leuke naam.

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte en een mooie naam trouwens. En nog veel goede moed de komende tijd hopelijk blijft hij het goed doen.

één jaar geleden

Wat een prachtig mannetje met een mooie naam💙 heel veel kracht en liefde voor jullie!

één jaar geleden

Jeetje wat schrikken zo vroeg! Gefeliciteerd met jullie mannetje 💙 ik heb er geen enkele verstand van, maar op de foto ziet hij er wel heel ‘af’ en sterk uit!!

één jaar geleden

hij ziet er sterk uit! gefeliciteerd met hem💙

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige en sterke zoon! 💓 Dat zal even heel erg schrikken voor jullie zijn geweest. Dikke knuffel en sterkte toegewenst.

één jaar geleden

Dat is wel even schrikken! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Raphaël. 💙💙 Misschien is t wel leuk om eventueel kleine updates bij te houden over hoe het met jullie gaat mocht je er behoefte aan hebben 🥰

één jaar geleden

Wauw! Wat een knap ventje. Gefeliciteerd en ik wens jullie alle goeds de komende tijd. Dat de kleine gezond door mag groeien. 🤍✨

één jaar geleden

Jeetje! Gefeliciteerd met jullie zoontje. Hoe gaat het met jullie?

één jaar geleden

Gefeliciteerd !! 💙 dat lijkt me inderdaad even schrikken. Ik wens jullie heel veel geluk liefde en gezondheid toe 😊 Dat Raphael goed door mag groeien

één jaar geleden

Gefeliciteerd 💙

één jaar geleden

Proficiat! 💙 hele veel liefde, geluk en een goede gezondheid gewenst voor jullie!

één jaar geleden

Joh dat is onverwachts dan! Van harte gefeliciteerd!!! Ik wens jullie alle goeds toe en hoop dat het goed mag gaan met jullie zoontje en jou natuurlijk. Dikke knuffel 😘

één jaar geleden

Wow heftig maar fijn dat het goed gaat wat een gave naam heeft hij. Ondanks alles geniet van jullie kleine man ♥️

één jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie mannetje! En wat heeft hij een mooie naam gekregen 🥰 ondanks de vroege geboorte wens ik jullie heel veel goeds en vooral lekker gaan genieten nu ook al ligt er een zware tijd voor jullie😘

één jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie dappere Raphael en veel succes, geluk en sterkte de komende maanden!

één jaar geleden

Gefeliciteerd 💙 hopelijk gaat alles goed met jullie

één jaar geleden

Proficiat met jullie kleine maar sterke manneke. Wens hem alle groei kracht toe die hij nu gebruiken kan en dat zijn longetjes mooi verder afrijpen mogen zodat hij een gezonde jeugd en volwassenenheid tegemoet kan treden. Veel warmteontwikkeling liefde toegewenst. 🫂

één jaar geleden

Alle goeds voor jullie mooie zoon, van harte gefeliciteerd ❤️