85 Reacties

één jaar geleden

Zo schattig 🥰. Gefeliciteerd

één jaar geleden

Wow wat een prachtig kereltje! ♥️ Gefeliciteerd! Maar wat een onverwachts begin. Kon je niet wachten Raphaël? Heel veel sterkte en gezondheid voor jullie ♥️

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte ban Raphaël, ik wens jullie veel liefde en kracht toe de komende tijd! Dappere jongen, wilde graag bij zijn ouders de wereld ontdekken!! Heel veel liefs

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie mannetje, wat een lieverd zeg! Ondanks dat het zo vroeg is, is hij nu in goede handen en wat ziet hij er sterk uit! Dikke knuffel en geniet van jullie ventje! ❤🙏

één jaar geleden

Ten eerste van harte!!🥰 maar wat zullen jullie enorm geschrokken zijn dat hij 3,5 maand te vroeg is gekomen. Ik heb hiervoor een vroeggeboorte meegemaakt (31.1 weken geboren maar al bloedingen vanaf 23.4 weken af en aan) dus ik voel je angst als ze op de NICU liggen. Je kan niet meer doen dan positief blijven en hoop houden. Heel veel succes!!!!

één jaar geleden

Van harte gefeliciteerd , Zal wel gek zijn om zo oppeens te bevallen, gelukkig doet je kleine het goed 🥰 heel veel succes de komende tijd.

één jaar geleden

Hoe gaat het met jullie ?

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik hoop dat alles goed met jullie gaat ❤️❤️

één jaar geleden

Van harte gefeliciteerd ! 💙

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de kleine man💙 fijne feestdagen🍀

één jaar geleden

Van harte gefeliciteerd 💙 Ik hoop dat het goed gaat met de jullie & geniet van jullie kleine mannetje 😍

één jaar geleden

Gelukkig doet hij het redelijk goed. Hij is sinds een paar dagen van de beademing af en zit hij op de ondersteuning. Hij is ook goed gegroeid en en weegt nu 870 gram ipv 815. Hij doet enorm z’n best en we hopen dat het de goede kant op blijven gaan maar dat weet je nooit met zo’n kleintje. Hij is nu 13 dagen oud.

één jaar geleden

Reactie op joanne B

Gelukkig doet hij het redelijk goed. Hij is sinds een paar dagen van de bea ...
❤️❤️❤️

één jaar geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon 💙 En fijn dat het naar omstandigheden goed gaat! Wat heftig zeg, zoveel te vroeg. Lijkt me enorm schakelen en veel zorgen. Ik ben zelf 28 maart uitgerekend en vind het bizar om te zien dat er zo'n 'af' kindje al is

één jaar geleden

Reactie op joanne B

Gelukkig doet hij het redelijk goed. Hij is sinds een paar dagen van de bea ...
Hoe gaat het nu met jullie?💙

één jaar geleden

Dit is ons kleintje nu. Hij is bijna 4 weken oud en weegt 1110 gram. Hij zit nu aan een ondersteuning en ze zijn opzich tevreden. Z’n longetjes is het grootste probleem bij hem. Verder zijn er geen gekke dingen tot nu toe gelukkig! Het heeft nog een lange weg te gaan.

één jaar geleden

Reactie op joanne B

Dit is ons kleintje nu. Hij is bijna 4 weken oud en weegt 1110 gram. Hij zi ...
Een dikke knuffel voor jullie in deze heftige tijd 🍀 wat een dapper ventje !

één jaar geleden

Reactie op joanne B

Dit is ons kleintje nu. Hij is bijna 4 weken oud en weegt 1110 gram. Hij zi ...
Wow, wat een sterk mannetje! Jullie zitten in een rollercoaster nu, maar hopelijk kunnen jullie (hoe gek ook) ervan genieten. Het is zo heftig, vergeet niet om goed voor jezelf en elkaar te zorgen. Jullie hebben nog een lange weg naar huis te gaan, maar wat fijn dat hij het naar omstandigheden zo goed doet.

één jaar geleden

Heel benieuwd hoe het met jullie en knappe Raphaël gaat 💙

één jaar geleden

Reactie op Vliegtuigje92

Heel benieuwd hoe het met jullie en knappe Raphaël gaat 💙
Ik ook 💕