7 Reacties
2 jaar geleden
Meer dan herkenbaar ik ben meestal de gene die op de bank gaat slapen omdat mn zoontje nog borstvoeding krijgt ook. Als we dan met zn 3en op bed slapen ligt hij aan mijn kant en slaap ik op 1 zij. Aangezien ik veel later begin met werken en ik zo toch beter slaap ga ik op de bank slapen.
2 jaar geleden
De eerste drie maanden sliepen wij zo goed als elke nacht apart. Nu soms door de week nog, omdat de combinatie met werk wel pittig kan zijn.
Ik weet niet of je het moeilijk vindt omdat het niet zo “hoort”? Zelf zou ik sowieso liever apart slapen, we zijn beiden lichte slapers en als ik moeite heb om in slaap te komen/door te slapen heb ik nog de extra stress van het wakker houden van mijn vriend. Plus, knuffelen etc kan ook voor of na het slapen toch?
2 jaar geleden
Ja hoor, al erg lang. Mijn man slaapt bij onze 2,5 jarige en ik slaap met de baby. Dat deden we al tijdens de zwangerschap want toen sliep ik ook niet goed.
Het is natuurlijk jammer en ongezellig, maar het is even niet anders. Uitgeruste ouders is op dit moment echt prioriteit Nr. 1!