13 Reacties

3 jaar geleden

Ik kan je helaas geen advies geven of hij het geld waard is (wat ik ik in mijn omgeving hoor wel) want het is ons eerste kindje maar heb er ook in besteld… ik ben er nu al heel blij

3 jaar geleden

Om dat te bepalen zou ik een draagconsult doen als de kleine er is. Er zijn ook kleintjes die dragen (in wat voor zak of doek dan ook) echt niks vinden. Vanuit mijn ervaring met onze eerste: nee, andere dragers voldoen ook voor veel minder geld.

3 jaar geleden

Het is vooral de merknaam /het printje waar je zoveel voor betaald. Als jij dat er voor over hebt en als je er helemaal blij van wordt is dat het waard voor jou. Er zijn genoeg andere merken draagzakken of doeken die ook heel goed en prettig zijn voor veel minder geld. Je zou ook als je baby er is een aantal exemplaren kunnen uitproberen in de winkel dan zie je wat er allemaal is

3 jaar geleden

ik wilde er ook graag 1 maar stuitte erop dat er vaak werd gezegd dat zs pas echt te gebruiken zijn vanaf maat 62 (en aamgezien onze eochter pas rond 3 maanden in die maat zat) ben ik heel bang dat ik er dus juist de eerste periode niets aan heb als onze zoon zoals nu ook geschat wordt rond de 3300 gram

3 jaar geleden

Ik had mn dochter er al met 1 week in en ze vond het heerlijk 🥰 Vind hem heel fijn en ondersteunend. Kan niet wachten om mn zoontje straks ook te kunnen dragen.

3 jaar geleden

Ik heb in de winkel verschillende draagzakken gepast en vond zelf de ergobaby dream/ breeze het fijnste zitten. En die is kwa prijs stukje goedkoper dan die artipoppe. Maar dat is voor iedereen weer anders. Als ik jou was zou ik gwn verschillende passen in winkels en dan zelf beslissen of je het de prijs waard vind ja of nee. 😉

3 jaar geleden

Reactie op Laura_Isabelle

Ik had mn dochter er al met 1 week in en ze vond het heerlijk 🥰 Vind hem h ...
wat woog je dochter en hoelang was ze?

3 jaar geleden

Hi, ik heb er een gekregen bij de eerste, en kan niet wachten om hem weer te gebruiken! Mijn dochter paste er snel in, gezien je hem goed kunt verstellen! Ze was 3500gr bij haar geboorte. Wat mijn man de doorslag heeft gegeven om toch zo’n dure draagzak te kopen is dat je hem voor een goede prijs ook door kunt verkopen! Verliest zijn waarde niet mits je er zuinig mee omgaat natuurlijk.. Ze hebben kortingscodes waarmee je €50,00 korting krijgt op de draagzak. Scheelt toch weer hé☺️

3 jaar geleden

Reactie op Baby_girl

wat woog je dochter en hoelang was ze?
Uhm even nadenken hoe zwaar ze toen was , was de week na de kraamweek dus iets boven geboorte gewicht ik , Ik denk 3600 gram en 50 cm ? Je kan de zak stellen in verschillende standen dus die stond op de kleinste stand en de ribbel rand naar binnen gevouwen voor extra steun in de nek.

3 jaar geleden

Ik vond hem echt super fijn! Heel veel gebruikt vanaf een week 2/3. Toen we een rondreis in Amerika maakte zelfs nog gebruikt toen mijn dochter 20 maanden was, gaat dus echt heel lang mee. 🙂

3 jaar geleden

Reactie op Mamaloetje

Het is vooral de merknaam /het printje waar je zoveel voor betaald. Als jij ...
Dit 👆🏻. Je betaalt vooral heel veel voor de marketing eromheen. Daarnaast meerdere geluiden gehoord dat het niet voor iedere newborn zo ondersteunend is, twee vriendinnen van mij konden het niet gelijk gebruiken omdat het nekje niet goed ondersteund werd. Je hebt draagzakken van rond de €100 zijn die ondersteunerder zijn vanaf newborn maar die hebben niet het ‘artipoppe printje’. Zou nagaan of je dat €200 waard vind ☺️. Wij hebben het in ieder geval niet gedaan, vind ze oprecht super mooi maar mijn vriend vond het de grootste onzin. Mijn pa werkt als productontwerper op het hoofdkantoor van Prénatal en die zei precies hetzelfde over Artipoppe (je betaalt vooral voor het hele merk eromheen, niet de kwaliteit)

3 jaar geleden

Als je vanaf het begin wil dragen, niet doen. Ondanks dat er hier enkele moeders zijn die hem wel vanaf maat 50/56 gebruikt hebben, kán dat gewoon niet. Daar is hij simpelweg te ruim voor, zelfs op de smalste stand. De meeste reclamefoto’s van Artipoppe zijn ook dramatisch qua goed dragen. Kindjes zitten er amper goed in. Net zoals dat je ze nu met zo’n speciaal stuk met het gezicht naar voren kan dragen. Dat is gewoon niet goed voor de heupen van je kindje. Dus ja, ze zijn prachtig. Maar ook ontzettend duur en niet (goed, ergonomisch) te gebruiken vanaf de geboorte.